  • 11. Data: 2010-07-16 10:32:41
    Temat: Re: likwidacja stanowiska pracy
    Od: "ChOpLaCz" <c...@o...pl>

    > W Kielcach jeden dyrektor żeby się pozbyć kierowniczki działu przeniósł
    > ją na inne stanowisko kierownicze - do kibla. Autentyk, zrobił ją
    > kierowniczką toalety.

    No to już jakaś extremka, walka na kopy, upodlanie człeka, itd.
    Myślę, że sąd pracy zrównałby tego dyrektora z ziemią.

    W moim wypadku o wojnie nie ma mowy.
    Jest niezły układ pracodawca / ja (który teraz troszkę padł :)
    Zero chamówy.

    Chciałbym jednak wiedzieć, co mi wolno, czego nie.
    Jeżeli szef bedzie wiedział, że jestem na prawie, pewnie
    też nie będzie szedł na kopy, sądy. itd. bo po co?
    Żeby przegrać?

  • 12. Data: 2010-07-20 09:15:22
    Od: "ChOpLaCz" <c...@o...pl>

    Gdzie znajde na to paragrafy w KP?

  • 13. Data: 2010-07-20 09:21:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 11:15:22 +0200, ChOpLaCz napisał(a):

    > Gdzie znajde na to paragrafy w KP?

    Art. 42 kp:
    http://msp.money.pl/akty_prawne/kodeks_pracy/?sec=02
    0203

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 14. Data: 2010-07-21 04:57:03
    Od: "ChOpLaCz" <c...@o...pl>

    Bardzo dziekuje.
    Wiele wyjasnia w temacie rozwiazania umowy.

    Sa jakies precyzyjne przepisy (co mozna, a czego nie)
    totyczace likwidacji stanowiska pracy ?

  • 15. Data: 2010-07-21 07:48:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 06:57:03 +0200, ChOpLaCz napisał(a):

    > Sa jakies precyzyjne przepisy (co mozna, a czego nie) totyczace
    > likwidacji stanowiska pracy ?

    Nie ma. To jest decyzja wyłącznie ekonomiczna -- natomiast do niej muszą
    być dopasowane działania prawne wobec pracowników.