  • 1. Data: 2010-07-16 06:58:19
    Temat: Sprawa dla prokuratora
    Od: " nimex" <n...@g...pl>

    Chodzi mi o to, co jest opisane na tej stronie:

    http://dadrl.pl/winni

    Czy jest jakiś sposób, żeby odpowiedzialnych za tę ustawę podać do sądu?
    Z tego co wiem, nawet media boją się tym zająć, a może po prostu dostały
    rekompensatę pieniężną za milczenie.
    Czy zwykły obywatel może złożyć wniosek do prokuratury i podejrzeniu
    popełnienia przestępstwa?

  • 2. Data: 2010-07-16 07:19:15
    Temat: Re: Sprawa dla prokuratora
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    NIE KARMIĆ TROLLA!

    "nimex" to kolejne wcielenie znanego z pl.misc.samochody schizofrenika
    paranoidalnego o ksywce "neelix".

  • 3. Data: 2010-07-16 07:25:34
    Od: "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > NIE KARMIĆ TROLLA!
    >
    > "nimex" to kolejne wcielenie znanego z pl.misc.samochody schizofrenika
    > paranoidalnego o ksywce "neelix".

    Tu też przypełzłeś? Pytał cię kto o zdanie?

  • 4. Data: 2010-07-16 16:16:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " nimex" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rekompensatę pieniężną za milczenie.
    > Czy zwykły obywatel może złożyć wniosek do prokuratury i podejrzeniu

    Tak, złożyć może każdy. Ale by to miało sens musiałby istnieć pomysł na
    udowodnienie, ze ktokolwiek celowo działał w złej wierze. Moim zdaniem to
    nierealne i nie da się tego dowieść. Choc samą jazdę całą dobę na światłach
    uważam za niezbyt sensowny pomysł.