  • 61. Data: 2008-09-12 15:15:06
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Zalozmy, ze nie zmienili.

    Sam fakt wejścia do mieszkania nie oznacza zamieszkania w nim, zatem
    stan ten nie podlega ochronie.

    Co innego, gdyby posiadacze wyjechali na 2 tygodnie i w tym czasie
    ktoś by się wprowadził i *zamieszkał*.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 62. Data: 2008-09-12 15:16:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 17:15:06 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Sam fakt wejścia do mieszkania nie oznacza zamieszkania w nim, zatem
    > stan ten nie podlega ochronie.

    No to nie wpuszcze ich przez tydzien i przez ten czas zostane posiadaczem:)

  • 63. Data: 2008-09-12 15:19:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > No to nie wpuszcze ich przez tydzien i przez ten czas zostane posiadaczem:)

    A zatem oni będą mogli wynająć na Twój koszt sobie hotel, jak również
    poprosić sąd o przywrócenie posiadania.

  • 64. Data: 2008-09-12 15:30:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Dokladnie. Wlasnie takie pogiete komunistyczne prawo powoduje, ze ceny
    > wynajmu mieszkan sa wysokie. I jak wiekszosc takich przepisow daje skutek
    > odwrotny do zamierzonego - kretacze sa pod ochrona, a uczciwi ludzie
    > dostaja po dupie. Zarowno wlasciciele mieszkan, jak i uczciwi najemcy.

    To właśnie ty masz mentalność komunistycznego aparatczyka - to przecież
    właśnie oni mieli pomysły typu "przymusowe dokwaterowanie".

  • 65. Data: 2008-09-12 15:31:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > A mi kto musi zorganizowac lokum, skoro nie moge wejsc do wlasnego?

    A ktoś cię eksmituje z aktualnie zajmowanego lokalu? Jeśli nie - to
    nikt. Było się nie wyprowadzać.

  • 66. Data: 2008-09-12 15:34:01
    Od: zwi <z...@o...pl>

    > 1. nie bardzo może sobie ściągnąć, bo nie do niego należą.
    Owszem. Po wygaśnięciu umowy najmu to chyba należą?

    > 2. wynajmujący (i tak powinno być normalnie) mogą sobie podpisać własne
    > umwy

    Bez umowy najmu?

    > 3. Nowy właściciel nie musi podpisywać żadnej nowej umowy, bo obowiązuje
    > go stara.

    Starą można wypowiedzieć

    zwi

  • 67. Data: 2008-09-12 15:49:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zwi wrote:
    > Owszem. Po wygaśnięciu umowy najmu to chyba należą?

    > Bez umowy najmu?

    bez problemu, problem robią jedynie biurwy, ale jak sie glosno pokrzyczy
    to wszystko sie da

    > Starą można wypowiedzieć

    a to sie zgadza i to napisalem na samym poczatku.
    tylko wracamy do punktu wyjscia, bo co jak sie nie wyprowadza po okresie
    wypowiedzenia?

  • 68. Data: 2008-09-12 15:49:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > A mi kto musi zorganizowac lokum, skoro nie moge wejsc do wlasnego?

    spij tam gdzie spałeś do tej pory.
    z choinki sie przeciez nagle nie urwałeś.

  • 69. Data: 2008-09-12 15:56:00
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 10:49:49 -0500, witek napisał(a):

    > spij tam gdzie spałeś do tej pory.
    > z choinki sie przeciez nagle nie urwałeś.

    Moi lokatorzy tez. Niech sobie pojda skad przyszli. Dlaczego mam im
    zapewniac lokal?

  • 70. Data: 2008-09-12 15:57:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Moi lokatorzy tez. Niech sobie pojda skad przyszli. Dlaczego mam im
    > zapewniac lokal?

    Było im go nie wynajmować tudzież nie kupować z lokatorami.