  • 71. Data: 2008-09-12 16:01:39
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 10:57:49 -0500, witek napisał(a):

    > Było im go nie wynajmować tudzież nie kupować z lokatorami.

    Jaki przepis nakazuje zapewnienie lokalu zastepczego dzikim lokatorom?

  • 72. Data: 2008-09-12 16:10:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Jaki przepis nakazuje zapewnienie lokalu zastepczego dzikim lokatorom?

    juz ci ktoś tu podawał link do ustawy.

  • 73. Data: 2008-09-12 16:35:28
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 15:45:51 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Albo gmina znajdzie jakieś lokum, gdzie ich umieści, albo będziesz sam
    > musiał je zorganizować i potem sądzić się z gminą o zwrot kosztów.

    A kto mi zapewni lokum, skoro nie moge wejsc do wlasnego mieszkania?

  • 74. Data: 2008-09-12 16:45:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:7d6949bcv431$.ilahuka429bk$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > A kto mi zapewni lokum, skoro nie moge wejsc do wlasnego mieszkania?
    A co kto winien, że nieprawidłowo rozporządziłeś swoja własnością, czyli
    swoim lokalem?

    --
    Jotte

  • 75. Data: 2008-09-12 16:54:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > A kto mi zapewni lokum, skoro nie moge wejsc do wlasnego mieszkania?

    w kółko to samo.
    Twój problem. Decydując się na wymajem godzisz sie na ograniczenie
    pewnych praw do swojego własnego lokalu.
    Po co wynajmujesz mieszkanie jak sam nie masz gdzie mieszkać.

  • 76. Data: 2008-09-12 16:56:01
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 18:45:28 +0200, Jotte napisał(a):

    > A co kto winien, że nieprawidłowo rozporządziłeś swoja własnością, czyli
    > swoim lokalem?

    Co to znaczy nieprawidlowo? Wynajmowanie mieszkania jest nieprawidlowe?

  • 77. Data: 2008-09-12 16:56:34
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 11:54:15 -0500, witek napisał(a):

    > w kółko to samo.
    > Twój problem. Decydując się na wymajem godzisz sie na ograniczenie
    > pewnych praw do swojego własnego lokalu.

    Owszem. Na czas umowy najmu.

  • 78. Data: 2008-09-12 17:00:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Co to znaczy nieprawidlowo? Wynajmowanie mieszkania jest nieprawidlowe?
    Jeśli się twierdzi, że nie ma się gdzie mieszkać, to ja bym to bardziej
    nazwał głupim.

  • 79. Data: 2008-09-12 17:02:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Owszem. Na czas umowy najmu.

    Nie. Na czas do przejcia mieszkania w posiadanie.

  • 80. Data: 2008-09-12 17:05:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:692edrfk7cwe$.1m5srnucyifru$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > Co to znaczy nieprawidlowo? Wynajmowanie mieszkania jest nieprawidlowe?
    Powiedzmy - rozporządziłeś niekorzystnie. Dla samego siebie.
    Wynająłeś (czy tam kupiłeś wynajęte) i uczyniłeś to w określonych realiach
    prawnych, które trzeba było znać.
    Co ty sobie myślisz? - że jak coś twoje to możesz wszystko z tym zrobić co
    ci się spodoba?

    --
    Jotte