  • 31. Data: 2017-10-21 14:19:59
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce [Gdy Izraelscy ochroniarze zaatakowali polskiego żyda w Polsce w synagodze?]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:
> [...]
    arze,izraelscy_ochroniarze,krakow,kazimierz,mike_urb
    aniak,atak.html

    > Admini przekleili.
    > Ja nie linkowałem komentarzy tylko informacje o pobiciu która jest
    > faktem niepodważonym przez przedstawiciela ambasady Izraela.
    >
    > Pozdrawiam

    Ja po kilku wrzutach "odgrzewanych BARDZO STARYCH kotletów" (z innych grup)
    jest uczulonych na linki do artykułów "bez daty".

    --
    A. Filip

  • 32. Data: 2017-10-21 16:00:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-21 o 14:19, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > Ja po kilku wrzutach "odgrzewanych BARDZO STARYCH kotletów" (z innych grup)
    > jest uczulonych na linki do artykułów "bez daty".

    Była data publikacji artykułu. Komentarzy nie czytałem.
    Jedni nagłaśniają problem panoszenia się ochroniarzy wiadomych wycieczek
    którzy potrafili nie wpuścić na ulice jej mieszkańca czy próbować
    wylegitymować jakiegoś polaka pod pozorem ochraniania wycieczki.
    Z drugiej faktycznych przypadków nadużycia siły było kilka a ten który
    widziałem był sprowokowany przez "poszkodowanego". A potem płacono
    odszkodowania.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2017-10-21 16:22:36
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-10-17 o 12:09, RadoslawF pisze:

    > Wedle "poszkodowanych" pań "stała i nic nie robiła".
    > I zanim napiszesz że u nas nie pobili to zrobili coś co nazywaliście
    > "zabór mienia".

    Mnie to bardziej na rozbój albo zmuszanie do określonego zaufania wygląda.

  • 34. Data: 2017-10-21 16:29:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-10-17 o 01:31, RadoslawF pisze:

> [...]
    bezpieczenstwa-zabraly-transparenty-uczestniczek.htm

    > http://www.tur-info.pl/p/ak_id,21009,,izrael,ochroni
    arze,izraelscy_ochroniarze,krakow,kazimierz,mike_urb
    aniak,atak.html
    > I pewnie widział bo jeden z głośniejszych przypadków pobicia odbył się
    > przed kamerami i pokazywała go telewizja. Sprawcy nie aresztowano.

    Mam ciekawsze rzeczy do oglądania. Jeśli chodzi o podlinkowany artykuł,
    to owi pracownicy ochrony pracują w oparciu o ustawę, Tam są warunki
    użycia środków przymusu.

  • 35. Data: 2017-10-21 17:03:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    >
    > Mam ciekawsze rzeczy do oglądania. Jeśli chodzi o podlinkowany artykuł,
    > to owi pracownicy ochrony pracują w oparciu o ustawę, Tam są warunki

    Czyli nie doczytałeś że chodzi o ochroniarzy z Izraela.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2017-10-21 17:57:21
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:
    > W dniu 2017-10-21 o 14:19, A. Filip pisze:
    [...]
> [...]
    > Z drugiej faktycznych przypadków nadużycia siły było kilka a ten który
    > widziałem był sprowokowany przez "poszkodowanego". A potem płacono

    Data jest tam produkowana przez java-script. Ja ma to wyłączone dla
    "nieznanych stron" wiec daty nie zobaczyłem.

    <h1 class="aktualnosci">Izraelscy ochroniarze dbając o bezpieczeństwo swoich
    obywateli, atakują mieszkańców Polski!</h1>
    <b><script type='text/javascript'>document.write('2007-03-21');

    --
    A. Filip

  • 37. Data: 2017-10-21 18:03:34
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Mam ciekawsze rzeczy do oglądania. Jeśli chodzi o podlinkowany artykuł,
    > to owi pracownicy ochrony pracują w oparciu o ustawę, Tam są warunki

    Nie wiem jak jest teraz ale wtedy wyglądało na to że ci ochroniarze
    mieli status dyplomatyczny żeby mogli ganiać po Polsce _uzbrojeni_ bez
    "zwykłych" wymogów prawnych. Jak wyszło przy okazji tamtych pobić
    uznanie ich statusu dyplomatycznego niosło "uboczne skutki prawne".

    Dobrymi chęciami droga do piekła jest wybrukowana.

    Po ilu latach przedawnia się pobicie jak mamy ścigać ochroniarzy na
    dyplomatycznych papierach?
    [Zakładam że Tureccy ochroniarze *też* byli na dyplomatycznych papierach]

    --
    A. Filip

  • 38. Data: 2017-10-21 20:39:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-10-17 o 17:03, RadoslawF pisze:

    > Czyli nie doczytałeś że chodzi o ochroniarzy z Izraela.

    Bez większego znaczenia jest to, czy są z Krakowa, Warszawy, Teheranu
    albo i Londynu. W Polsce obowiązuje polskie prawo i trzeba badać ich
    zachowanie wg tego prawa.

  • 39. Data: 2017-10-21 20:40:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-10-17 o 18:03, A. Filip pisze:

    > Po ilu latach przedawnia się pobicie jak mamy ścigać ochroniarzy na
    > dyplomatycznych papierach?
    > [Zakładam że Tureccy ochroniarze *też* byli na dyplomatycznych papierach]

    Na jakichkolwiek by papierach nie byli, to jeśli są ochroniarzami, to
    nie jest to pobicie, tylko przekroczenie uprawnień. Ścigane z urzędu.
    Pytanie, czy jesteśmy w stanie dowieść, że byli pracownikami ochrony.

  • 40. Data: 2017-10-21 22:11:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Bez większego znaczenia jest to, czy są z Krakowa, Warszawy, Teheranu
    > albo i Londynu. W Polsce obowiązuje polskie prawo i trzeba badać ich
    > zachowanie wg tego prawa.

    Chyba że politycy podpisali umowę że jest inaczej.
    W przypadku ochroniarzy z Izraela podpisali.
    Zanim podpisali potrafili nie wpuścić na "zabezpieczaną" ulicę
    szefa krakowskiej policji. Wielokrotnie było że nie wpuścili mieszkańców.
    https://krakow.onet.pl/izraelscy-ochroniarze-bez-bro
    ni/lsh2v
    Broni im nie zabrali.