  • Data: 2003-09-06 19:14:48
    Temat: kto ma wine?rowerzysta vs. kierowca
    Od: "Remi" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zostal potracony rowerzysta na chodniku - jechal rowerem - i samochod
    wyjezdzajacy z posesji potracil go ....a zdazylo sie to tak:

    chodnik leci wzdluz ulicy, na wysokosci wyjazdu z posesji jest inny rodzaj
    nawierzchni ( nie asfalt, ale inny niz normalny chodnik) - ktory prowadzi do
    samej ulicy ...samochod podjechal do ulicy - zatrzymal sie ok 50cm przed
    ulica ----kierowca spojrzal w prawo potem lewo i ruszyl w prawo. w tym
    momencie zobaczyl rowerzyste przed samochodem - chodnik w miare waski -
    mozna powiedziec ze kierowca byl osloniety drzewem gdyz owe drzewo wyroslo 4
    metry od miejsca wypadku na srodku chodnika!!! jestem osoba postronna ktora
    ciekawi jak zakonczy sie ta sprawa. Rowerzysta zostal przewieziony przez
    kierujacego pojazdem do szpitala - i to wiem ze blad bo powinnien go
    zostawic - wezwac karetke. okazalo sie ze rowerzysta mial zlamana noge. Jak
    ustosunkuje sie prawo do jadacego po chodniku rowerzysty?i kto tak naprawde
    ma tu wine?

    zapraszam do dyskusji na ten temat :)

    pozdrawiam Remi