  • 71. Data: 2021-10-12 13:49:54
    Temat: Re: kreda
    Od: n...@o...pl

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

    > Ale tu nie chodzi o to co kto uważa, a że ralizuje swoje cele używając
    > dzieci jako bezwolnych narzędzi.

    Znaczy się nie można nauczać dzieci, że należy protestować przeciwko łamaniu
    praw człowiek?

    Jest jakiś katalog czego można a czego nie można?

  • 72. Data: 2021-10-12 15:05:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 13:32, Olin pisze:

    > A poinformowałeś o tym wszechświat z jakiego powodu?

    Myślałem, żeś taki wątek założył i piszemy sobie ciekawe historyjki
    oderwane od wątku. Po co pisałeś o Dębowskim?

    --
    Robert Tomasik

  • 73. Data: 2021-10-12 15:26:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Oct 2021 15:05:16 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po co pisałeś o Dębowskim?

    Zabłysnąłeś wiedzą ogólną, że:

    > Podczas jednego z powstać jakiś ksiądz - nie chce mi sie szukać teraz -
    > wpadł na pomysł poprowadzenia ludzi na karabiny jako procesji. Rosjanie
    > byli mało wierzący chyba.

    Krzyża nie niósł ksiądz i nie Rosjanie do niego strzelali.
    Sprostowałem, żeby dziatwa nie przyswajała bzdetów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 74. Data: 2021-10-12 15:27:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 15:26, Olin pisze:

    > Zabłysnąłeś wiedzą ogólną, że:

    > Krzyża nie niósł ksiądz i nie Rosjanie do niego strzelali.
    > Sprostowałem, żeby dziatwa nie przyswajała bzdetów.

    Skąd pomysł, że p Dębowskim pisałem?

    --
    Robert Tomasik

  • 75. Data: 2021-10-12 15:38:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Oct 2021 15:27:41 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Skąd pomysł, że p Dębowskim pisałem?

    A kto inny w czasie powstania (i jakiego) szedł na czele procesji?

  • 76. Data: 2021-10-12 17:19:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 15:38, Olin pisze:

    > A kto inny w czasie powstania (i jakiego) szedł na czele procesji?

    Nie pamiętam. W podręczniku do Historii był rysunek księdza z
    monstrancją. Pamiętam tylko, że chcieli w ten sposób z jakiegoś
    okrążenia wyprowadzić powstańców. I chodziło o Rosjan. Pomysł sie nie
    powiódł.

    --
    Robert Tomasik

  • 77. Data: 2021-10-12 18:12:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 13:49, n...@o...pl pisze:

    > Znaczy się nie można nauczać dzieci, że należy protestować przeciwko łamaniu
    > praw człowiek?
    >
    > Jest jakiś katalog czego można a czego nie można?

    Na tłiterze aktualizują co jakiś czas.

    --
    Shrek

  • 78. Data: 2021-10-12 18:14:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 13:36, Olin pisze:

    > Ktoś tam się pochylił nas problemem i uznał, że nie warto robić z siebie
    > pośmiewiska, albowiem:

    > Odstąpienie od ukarania kobiet potwierdza krakowska policja. - Po analizie
    > materiałów przełożeni policjantów podejmujących interwencję podjęli decyzję
    > o zakończeniu tej sprawy i nieprocedowaniu jej dalej - mówi nam Anna
    > Wolak-Gromala z krakowskiej policji.

    Za późno:p

    https://img.joemonster.org/mg/albums/102021/main_01m
    a_y_prowokator.jpg

    --
    Shrek

  • 79. Data: 2021-10-12 18:19:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 13:46, J.F pisze:

    > I kutasy :-)

    Przecież ustalilismy juz że konkretnie to dwa chuje na zdjęciu były;P

    > No ale odstapienie od ukarania, to jakby co innego.

    Nie - nie ma postępowania, nie ma wykroczenia - sugestie roberta poszły
    się jeb^H^H^ paść:P

    > I co teraz - mozna sobie pod pis rysowac, czy lepiej nie, bo ukarac
    > moga?

    Mogą wszystko.

    > I co tu teraz ... zazalenie na przelozonych zglosic, ze nie wypelniaja
    > obowiazkow, czy o pisemna decyzje poprosic?

    Można wnieść skargę o przekroczenie uprawnień. Ja bym napisał, choć
    odpowiedź jest jakby znana. Ale zawsze jeden z drugim kulsonem będą
    mieli z tyłu głowy, że statystycznie któremuś będzie miał pecha i się
    kiedyś noga powinie. I choć finalnie nic mu nie zrobią, to choćby
    zawieszenie jest uciążliwe - kasy mniej wpada i nie można obywateli
    gnębić w tym czasie:P

    --
    Shrek

  • 80. Data: 2021-10-12 19:44:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 18:19:58 +0200, Shrek wrote:

    > Przecież ustalilismy juz że konkretnie to dwa chuje na zdjęciu były;P

    Ale tak troche nie wypada pisac publicznie :-)

    > Nie - nie ma postępowania, nie ma wykroczenia - sugestie roberta poszły
    > się jeb^H^H^ paść:P

    Tzn ja bym tak tego nie nazwal ... ale czy Robert czegos w tym stylu
    nie pisal ostatnio? Nie ma zgloszenia, nie ma wykroczenia,

    > Mogą wszystko.

    No ale ilez mozna przepraszac :-)

    > Można wnieść skargę o przekroczenie uprawnień.

    Nie nie - najpierw o niedopelnienie.
    Jak juz uzasadnią, ze wykroczenia nie bylo, to wtedy o przekroczenie
    :-)

> [...]
    > kiedyś noga powinie. I choć finalnie nic mu nie zrobią, to choćby
    > zawieszenie jest uciążliwe - kasy mniej wpada i nie można obywateli

    No a w razie uznania czy innej wpadki - emeryturka mniejsza :-)

    J.