  • 61. Data: 2021-10-11 16:44:22
    Temat: Re: kreda
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.10.2021 o 13:18, Astralny Rębajło pisze:

    > https://pbs.twimg.com/media/FBSQpipXoAgLGjR?format=j
    pg&name=small

    No i?

    --
    Shrek

  • 62. Data: 2021-10-11 22:55:49
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 10.10.2021 o 06:41, Shrek pisze:
    > To już wydawało mi się, że ustaliliśmy. Rodzice generalnie mają prawo
    > _wychowywać_ dziecko zgodnie ze swoimi poglądami. W sensie dopóki nie
    > naruszają jakiś paragrafów, więc pytanie czy tu naruszają. Mnie się nie
    > podoba, że dzieciaki są zmuszane do chodzenia do kościoła ale afery z
    > tego nie robię.

    Art. 31 p2 w połączeniu Art. 48 p1 konstytucji raczej wyklucza faktyczne zmuszanie
    dziecka
    do chodzenia do kościoła - to (jeszcze) nie ustawowy obowiązek szkolny.

  • 63. Data: 2021-10-11 23:11:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.10.2021 o 22:55, m4rkiz pisze:

    > Art. 31 p2 w połączeniu Art. 48 p1 konstytucji raczej wyklucza faktyczne
    > zmuszanie dziecka do chodzenia do kościoła - to (jeszcze) nie ustawowy
    > obowiązek szkolny.

    Rzeczywiście - w takim razie sprawę powinien zbadać trybunał kulinarny:P
    W tle się pojawia kwestia wyższości konkordatu nad konstytucją - do boju
    kucharko:P

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2021-10-12 01:46:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Sugerujesz, że idąc rozmumowaniem roberta należy przydzielić kuratora
    > wszystkim co dzieci bezwolnie do kościoła ciągają? Grubo;)

    Zasadniczo nie, chyba, że to ciąganie będzie w ramach realizacji
    politycznych manifestacji rodziców :)

    > No więc ja uważam, że zwierzęta należy traktować dobrze, oni że
    > migrantów czyli ludzi. I że niby ja uczę dobrze, a oni źle - no...
    > powiem, że gruba teza.

    Ale tu nie chodzi o to co kto uważa, a że ralizuje swoje cele używając
    dzieci jako bezwolnych narzędzi. Przykład przesadzony, ale możesz kochać
    zwierzęta, a nie wysyłasz jakoś dzieci aby swoimi ciałkami zasłaniały je
    przed kulami mysliwych.

    > No i? Na tym polega wychowanie, że dziecko nie jest wielu wartości
    > świadome i należy go je przekazać.

    Nie mówimy o poglądach, a o wysługiowaniu się.

    --
    Marcin

  • 65. Data: 2021-10-12 01:50:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No ale na szczęście jeszcze się kuratorów na postawie "wewnętrznych
    > kodeksów" nie przydziela.

    Ale my sobie tu tak gadamy i mi się to nie podoba więc mówię :)

    > Nie, nie, nie. Nie zabieram, bo żyję w pojebanym kraju, gdzie kulsony
    > napierdalają pokojowo manifestujących swój sprzeciw ludzi. To nie jest
    > normalne i o to walczę, żeby się zmieniło. nie wiedzę nic złego w
    > zabieraniu dzieci na pokojowe imprezy. I mam nadzieję, że jeszcze się
    > przejdę z młodym.

    Ale nie o to chodzi. Ponownie, jesli zabierasz, to aby dzieciakowi
    pokazać i nauczyć, a nie dokonac manifestu politycznego jego rączkami,
    nie?

    No oczywiście, że pojebało.

    --
    Marcin

  • 66. Data: 2021-10-12 06:47:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zasadniczo nie, chyba, że to ciąganie będzie w ramach realizacji
    > politycznych manifestacji rodziców :)

    A niby czemu religijnie można a politycznie nie? Serio pytam?

    > Ale tu nie chodzi o to co kto uważa, a że ralizuje swoje cele używając
    > dzieci jako bezwolnych narzędzi.

    Ale za klimatem można, przeciw aborcji można, za 5 dla zwierząt można,
    za migrantami nie można?

    > Przykład przesadzony, ale możesz kochać
    > zwierzęta, a nie wysyłasz jakoś dzieci aby swoimi ciałkami zasłaniały je
    > przed kulami mysliwych.

    No zdziebko przesadzony:P

    > Nie mówimy o poglądach, a o wysługiowaniu się.

    Nie traktowałbym tego w ramach wykorzystywania - zrobili sobie hepening.
    Nie pierwszy nie ostatni.

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2021-10-12 06:49:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale my sobie tu tak gadamy i mi się to nie podoba więc mówię :)

    NIe mam z tym problemów. Ty kuratora i kulsonów raczej na nich nie
    nasyłasz:P

    > Ale nie o to chodzi. Ponownie, jesli zabierasz, to aby dzieciakowi
    > pokazać i nauczyć, a nie dokonac manifestu politycznego jego rączkami,
    > nie?

    Tak - i siłą rzeczy młody będzie szedł w protoście. Nic złego w tym nie
    widzę dopóki nie dostaniemy wpierdolu od naziołków lub kulsonów.

    > No oczywiście, że pojebało.

    No to się zgadzamy. Z tą różnicą, że jak zapewne pamiętasz ja uważam, że
    pojebani to byli już wcześniej - teraz po prostu gówno wpadło w wentylator:P

    --
    Shrek

  • 68. Data: 2021-10-12 13:32:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 11 Oct 2021 16:09:51 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wczoraj po Jagiellońskiej w moim mieście spacerowali aktywiście z
    > flagami Unii Europejskiej. też nie byli księżmi i nikt tego nie tłumił. :-)

    A poinformowałeś o tym wszechświat z jakiego powodu?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 69. Data: 2021-10-12 13:36:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 Oct 2021 12:42:01 +0200, Olin napisał(a):

    > Kulsony walczyły już z bałwankiem, ale stopniał, a na następnego jeszcze za
    > ciepło. Na razie podtrzymują gotowość bojową ścigając dzieci z kredą.

    Ktoś tam się pochylił nas problemem i uznał, że nie warto robić z siebie
    pośmiewiska, albowiem:

    <<Wylegitymowane w czwartek kobiety miały się stawić na komisariacie w
    poniedziałek 18 października. Magda Pytlak, koordynująca krakowską grupę
    Rodziny bez Granic, mówi nam jednak: - W poniedziałek [11 października -
    red.] dostały informację, że w ogóle nie muszą stawiać się na komisariacie.
    Wygląda na to, że presja ma sens i wypunktowanie tej historii przez media
    spowodowało, że policjanci odstąpili od ścigania matek, które wspólnie z
    dziećmi miały zawinić tym, że rysowały serca, domki i pytały, gdzie są
    dzieci z granicy.

    Odstąpienie od ukarania kobiet potwierdza krakowska policja. - Po analizie
    materiałów przełożeni policjantów podejmujących interwencję podjęli decyzję
    o zakończeniu tej sprawy i nieprocedowaniu jej dalej - mówi nam Anna
    Wolak-Gromala z krakowskiej policji.

    Jak dowiedziała się ,,Wyborcza", kobiety zostały telefonicznie poinformowane
    o zamknięciu sprawy. Usłyszały, że następnym razem mają wyrażać swoje
    opinie w miejscach do tego przeznaczonych.>>

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,27677322,p
    olicja-odstepuje-od-dalszego-scigania-matek-ktore-ra
    zem-z.html

    Nie wiem, co na to kurator, bo pewnie już ciszył się na nową robotę, a tu
    sugestie Roberta Policmajstra poszły się paść.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 70. Data: 2021-10-12 13:46:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 13:36:37 +0200, Olin wrote:

> [...]
    > spowodowało, że policjanci odstąpili od ścigania matek, które wspólnie z
    > dziećmi miały zawinić tym, że rysowały serca, domki i pytały, gdzie są

    I kutasy :-)

> [...]

    > Nie wiem, co na to kurator, bo pewnie już ciszył się na nową robotę, a tu
    > sugestie Roberta Policmajstra poszły się paść.

    No ale odstapienie od ukarania, to jakby co innego.

    I co teraz - mozna sobie pod pis rysowac, czy lepiej nie, bo ukarac
    moga?

    I co tu teraz ... zazalenie na przelozonych zglosic, ze nie wypelniaja
    obowiazkow, czy o pisemna decyzje poprosic?

    J.