  • Data: 2004-02-02 06:33:41
    Temat: koszty komornika
    Od: "net" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    pytanie jest :
    Czy komornik może ściągać koszty własne mimo wycofania wniosku przez
    wierzyciela ?

    sytuacja w skrócie:

    1. komornik zajmuje wynagrodzienie informując o zadłużeniu 10000 + 2000
    kosztów (zaokroąglone kwoty przykładowe)
    2. następuje ugoda z wierzycielem, który cofa wniosek od komornika
    3. komornik nie cofa zajęcia do momentu pokrycia kosztów własnych (czyli
    tych 2000)

    jak to się ma do zapisów Art 45 ust 2. Ustawy o Komornikach Sądowych i
    Egzekucji

    "2. Za dokonaną egzekucję świadczeń pieniężnych komornik pobiera od dłużnika
    opłatę stosunkową w wysokości 15% wartości wyegzekwowanego roszczenia. " ?

    googlowałem i jakoś nic konkretnego nie wygooglowałem :(
    dziękuję

    Net