  • Data: 2002-06-13 08:04:27
    Temat: kosztorys pzu - jak zakwestionowac
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    sprawa na pozor prosta , mala stluczka z winy innego kierowcy ( niestety bez
    policji , ale nie o tym ) likwidator szkod stwierdzil ze wystarczy mi na
    drzwi 5 kg szpachli. ja sie z tym nie zgadzam , samochod ma rok , ma
    gwarancje na lakier i perforacje blach i chce aby czesci zostaly wymienione
    na nowe. jak moge zakwestionowac kosztorys rzeczoznawcy ?
    czy mial juz ktos moze takowe doswiadczenia ????
    nie interesuje mnie wstawienie do autoryzowanego serwisu i 2 miesieczne
    oczekiwanie na dogadanie sie zakladu ubezpieczen z naprawiajacym i
    bezgotowkowa likwidacja szkody .

    sqrczak