  • 11. Data: 2009-02-24 12:56:22
    Temat: Re: kontrola biletów
    Od: "Jaro" <jarecky(at)mailujnakablowkeaster>

    > Skoro zgodna z cena na bilecie, to jaka oplata? Slowa o tym nie ma
    > i to jest nie w porządku wg mnie.
    > Pozdrawiam - Darek.

    Dawno w Warszawie nie jezdzilem komunikacja miejska ale swego czasu jak
    kupowalem u kierowcow bilety to byla na nich cena + oplata manipulacyjna czy
    cos takiego malym druczkiem.

    Pozdr
    Jaro

  • 12. Data: 2009-02-24 13:21:57
    Od: zzzz <c...@c...cc>

    > "Kierowca sprzedaje bilety tylko za odliczona kwote"?

    nie całkiem; prosimy o odliczone kwoty

  • 13. Data: 2009-02-24 13:32:40
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 24 Feb 2009 03:35:54 -0800 (PST), SzalonyKapelusznik
    <s...@g...com> wrote:

    >W KZK GOP zlikwidowali oplate manipulacyjna po interwencji UOKiK jako
    >niezgodna z prawem.
    W Szczecinie zlikwidowali oplate kilka lat temu. Wydaje mi sie ze to
    bylo u nas po interwencji wojewody ale moge sie mylic :)

    WAM
    --
    nie patrz na kursy walut. wypoczywaj bez stresów
    wczasy nad morzem w stałej cenie www.nadmorze.pl

  • 14. Data: 2009-02-24 16:15:15
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl>

    "zzzz" <c...@c...cc> wrote in message
    > chce kupić bilet u kierowcy, ale ten nie ma wydać, wpadają kontrolerzy...
    > czy mogę jakoś uchronić się od kary w takiej sytuacji?

    Jeżeli przewoźnik udostępnia sprzedaż biletów w autobusie bez żadnych
    zastrzeżeń i jest to ogólnie przyjęta forma zakupu, to roszczenie wobec
    kogoś kto usiłował kupić bilet i nie zrobił tego z powodu np.braku
    biletów - przejechał tylko jeden przystanek jest IMO niedopuszczalne art. 5
    kc.
    Oczywiście jeśli udowodni, że faktycznie usiłował kupić, a tego nie zrobił i
    nie mógł wysiąść.

  • 15. Data: 2009-02-24 17:03:08
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > W KZKGOP jest informacja, że brak biletów u kierowcy nie zwalnia Cię z
    > obowiązku posiadania tegoż :]

    No to błąd jest... byk, że tak powiem.

    *

  • 16. Data: 2009-02-24 17:04:39
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > raczej na gapę,
    > widzę, że tryb pisania bzdur uaktywnia się u ciebie okresowo.

    Za friko. Regulamin jest bzdurą. No ale papier (i Internet) wszystko
    przyjmie

    *

  • 17. Data: 2009-02-24 17:31:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > Za friko. Regulamin jest bzdurą. No ale papier (i Internet) wszystko
    > przyjmie
    >
    > *
    sam jesteś wielką bzdurą,tylko pojąć nie mogę skąd się wziąłeś

  • 18. Data: 2009-02-24 19:54:46
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Kapsel wrote:
    > Tue, 24 Feb 2009 12:08:09 +0100, *piotr'ek* napisał(a):
    > W KZKGOP jest informacja, że brak biletów u kierowcy nie zwalnia Cię z
    > obowiązku posiadania tegoż :]

    Dzis wlasnie (po raz kolejny) widzialem, jak kierowca sprzedawal bilety.
    Balem sie. Zreszta nie tylko w KZK GOP, ale rowniez w innych polskich
    miastach widzialem te sama niebezpieczna przyware: kierowca sprzedaje
    bilety, prowadzac jednoczesnie autobus pelny ludzi.

    Kierowcy czesto nie otwieraja przednich drzwi (bo zimno), wiec pasazer
    wsiada, stara sie przedostac do kierowcy (autobusy nie jezdza puste),
    zanim sie przedostanie do kierowcy, to autobus rusza. Jezeli kierowca
    odpowie, ze nie ma biletu, to co ma taki pasazer robic? Biletu kupic nie
    moze, bo kierowca nie ma, wysiasc tez nie moze, bo autobus jedzie.

    (Czesto bywa tez tak, ze podrozny poprosi o bilet, a kierowca dopiero
    potem rusza i jednoczesnie sprzedaje bilet.)

    Ludek

  • 19. Data: 2009-02-24 20:07:03
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > sam jesteś wielką bzdurą,tylko pojąć nie mogę skąd się wziąłeś

    Też Cię kocham...

    *

  • 20. Data: 2009-02-24 20:22:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>