  • 1. Data: 2009-02-23 20:02:54
    Temat: Przyjęcie spadku.
    Od: "Ryszard" <r...@b...adresu.pl>

    Zmarł mi ojciec który nie utrzymywał ze mną kontaktu od bardzo dawna.
    Mieszkał na drugim końcu Polski w odległości ok.700km. Jestem jedynakiem z
    pierwszego małżeństwa. Ojciec posiadał jeszcze dwie córki z drugiego
    małżeństwa.
    Chciałbym złożyć odpowiednie oświadczenie aby zabezpieczyć się przed
    ewntualnymi długami ojca.Czy mogę to zrobić u notariusza w moim mieście czy
    musi to być w ostatnim miejscu zamieszkania ojca. Myślę że aby zabezpieczyć
    siebie i moje dzieci najlepiej będzie przyjąć spadek z dobrodziejstwem
    inwentarza.Czy dobrze rozumuję?

  • 2. Data: 2009-02-23 20:15:18
    Temat: Re: Przyjęcie spadku.
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Spoko... luzik... poczekaj co jest do wzięcia. Jak ojciec mądry był za
    życia, to teraz powinny po nim tylko długi zostać, a reszta już dawno jest
    rozparcelowana.

    *