  • 21. Data: 2012-10-11 14:00:56
    Temat: Re: komupter frmowy a własne konto
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    stary pierdziel napisa?(a):

    > 'wyżebrałem' od firmy laptopa nawyłączny użytek (jestem na umowie o pracę).
    > Laptop formalnie należy do firmy - nie do mnie.

    Co to konkretnie za sprzęt? Firma i model?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 22. Data: 2012-10-11 16:18:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.10.2012 13:58, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Nie zawsze. Owszem, zwykle faktycznie tzeba przełożyć zworkę ale czasem
    > wystarczy nacisnąć po prostu odpowiednie klawisze...

    No beton...

    Przecież wyraźnie piszę: jeśli admin właściwie skonfiguruje, to
    naciskanie klawiszy zadziała tylko w tanim amerykańskim filmie.

  • 23. Data: 2012-10-12 00:24:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Oct 2012, januszek wrote:

    > Może źle od początku napisałem, naiwnie licząć na Waszą błyskotliwość,

    Naszą, przyjęto ;)

    > ale podając przykład nie miałem na myśli jednego konkretnego produktu
    > tylko alternatywną dla 'bateryjengo resetu' BIOS metodę...

    Metodę flashowania BIOSu, dobrze zrozumiałem?

    Założeniem było, że problemem jest fakt, iż użytkownik nie może
    uruchamiać programów jakich chce, prawda? I *to* stanowi problem.
    No to jak on skutecznie zainstaluje bądź uruchomi program, który
    robi coś czego program trybu user (trybu procesora) *nie* jest
    w stanie wykonać, a uprawnień do trybów uprzywilejowanych nie ma?
    ("skutecznie" oznacza "zrobi czego oczekują", a nie "skutecznie
    wywali się z access violation" ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2012-10-12 08:34:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    [...]

    > Przecież wyraźnie piszę: jeśli admin właściwie skonfiguruje, to
    > naciskanie klawiszy zadziała tylko w tanim amerykańskim filmie.

    Idealn Admin to też jest postać z takiego filmu...

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 25. Data: 2012-10-12 08:37:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Gotfryd Smolik news napisa?(a):

    > Naszą, przyjęto ;)

    Jego Wysokość Andrzeja miałem na myśli ;P

    > Metodę flashowania BIOSu, dobrze zrozumiałem?

    Tak, i jednoczesne przywrócenie jego ustawień fabrycznych.

> [...]
    > w stanie wykonać, a uprawnień do trybów uprzywilejowanych nie ma?
    > ("skutecznie" oznacza "zrobi czego oczekują", a nie "skutecznie

    Prościej proszę ;) Mając dostęp do ustawień bios można na wiele sposób
    uruchamiać programy... ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 26. Data: 2012-10-12 08:39:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2012 08:34, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Idealn Admin to też jest postać z takiego filmu...

    Niepotrzebny idealny. Wystarczy kompetentny.

  • 27. Data: 2012-10-12 08:55:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    [...]

    > Niepotrzebny idealny. Wystarczy kompetentny.

    To w prequelu albo sequelu... ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 28. Data: 2012-10-12 09:03:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2012 08:55, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > To w prequelu albo sequelu... ;P
    >
    > j.

    Dziecko, to ze ty jesteś niekompetentny nie oznacza, że każdy inny też musi.

  • 29. Data: 2012-10-12 09:42:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    [...]

    > Dziecko, to ze ty jesteś niekompetentny nie oznacza, że każdy inny też musi.

    Myślę, że flashowałem biosy (co prawda kart graficznych hercules, aby
    mazovie wyświetlały) w czasach, kiedy Ty jeszcze w pieluchach
    biegałeś... ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 30. Data: 2012-10-12 10:06:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2012 09:42, januszek pisze:
> [...]
    >
    > Myślę, że flashowałem biosy (co prawda kart graficznych hercules, aby
    > mazovie wyświetlały) w czasach, kiedy Ty jeszcze w pieluchach

    No i widzisz, jaki jesteś niekompetentny - nawet nie wiesz, że pecetowe
    karty Hercules powstały dopiero w 1982 roku. No chyba że ty mając siedem
    lat latałeś w pieluchach...

    To po pierwsze. Po drugie - nie uwierzę, że flashowałeś je bez ich
    fizycznego wymontowania, czyli znowu wracamy do konieczności fizycznego
    rozmontowania sprzętu.

    A ty, biedny idioto, upierasz się na uruchamianiu jakiegoś magicznego
    programu na sprzęcie poddawanym modyfikacji.