  • Data: 2002-03-15 18:37:11
    Temat: komputer w nowej firmie
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry!
    Mam takie pytanie - czy zakladajac dzialalnosc gospodarcza w ktorej miedzy
    innymi bede wykorzystywac komputer z dostepem do internetu - musze miec
    dokumenty potwierdzajace zakup tego komputera? i tych podstawowych programow
    ( windows, word, exel)? Komputer mialam juz duzo wczesniej.... i nawet nie
    mam zadnych dokumentow dot . zakupu - kupilam od znajomego... Jakie jest
    wyjscie z tej sytuacji? Jestem bardzo zaniepokojona, gdyz na zakup nowego
    ( juz na firme) nie moge sobie pozwolic... mam tyle innych kosztow... a
    przychody beda dopiero za jakis kwartal :-((( prosze o porade jak to
    rowiazac?
    pozdrawiam
    Basia