    From: cyrena <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: komornik - bo ja juz nic nie wiem
    Date: Thu, 3 Feb 2011 06:49:30 -0800 (PST)

    szlag mnie trafi! (sorry)

    wlasnie weszlam na swoje konto i patrze a tam blokada. nie na jakies
    50-100zł ale na 12000 ! w banku widze tylko KOM Poznań (XXXXXX). tak
    wiec odnalazlam w necie numer i dzwonie. pytam o co chodzi bo nie
    wiem. powiedzialam, ze wyslalam maila z zapytaniem, ale nie dostalam
    zadnej odpowiedzi. pani w sekretatiacie z pyskiem do mnie, ze oni na
    maile nie odpowiadaja i nie trzeba bylo dlugow robic, a przez telefon
    to moze mi tylko milego dnia zyczyc. poprosilam o rozmowe z
    komornikiem. nie ma, nie bedzie, moze w poniedzialek (zadzwonie, ale
    pewnie sie niczego nie dowiem). nie dostalam zadnej informacji
    pisemnej. mimo, ze nie ma mnie w polsce, to zostawilam przekierowanie
    poczty na adres mojej mamy. wiec gdyby cos wysylali to z pewnoscia to
    coś by do mnie dotarło.
    pytania:
    1.czy komornik ma prawo nieudzielic mi informacji czego dotyczy
    zadłuzenie?
    2.co mi grozi jesli nie bede tego spłacac (nawet jesli sie okaze ze
    słusznie), bo po prostu nie mam z czego, wszystko co mialam mi
    skradziono (https://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse
    _thread/
    thread/db9fad3d88921e74?hl=pl#). pieniadze z mojej pracy wystarczaja
    na przezycie i spłate długów zaciagnietych tuz po kradziezy. nie mam
    nic wartosciowego (nawet lodówki).
    3.czy komornik z pl moze mnie scigac za granica? czy musze mu podawac
    moj aktualny adres i miejsce pracy?
    4.czy moze wejsc na konto zagraniczne?