  • Data: 2011-02-03 16:57:51
    Temat: Re: komornik - bo ja juz nic nie wiem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-03 17:02, cyrena pisze:

    > adresu za granica... bo nie. co z tym fantem?

    Sprawa potoczy się parę miesięcy i zostanie umorzona jako bezskuteczna.
    W ciągu 10 lat wierzyciel będzie mógł wszcząć kolejną egzekucję, więc
    jeśli planujesz kiedyś mieć coś wartościowego w Polsce (nieruchomości,
    samochód, udziały w polskich spółkach), to warto dogadać się z wierzycielem.

    Nie sądzę, aby wierzyciel próbował egzekwować to za granicą, choć nie
    można tego zupełnie wykluczyć. Musiałby jednak mieć informacje na Twój
    temat (gdzie jesteś, gdzie pracujesz), a tego się pewnie nie dowie.
    Ponadto musiałby wiedzieć jak się do tego za granicą zabrać.

    --
    Liwiusz