  • Data: 2011-02-03 18:48:18
    Temat: Re: komornik - bo ja juz nic nie wiem
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-03 19:44, cyrena pisze:
    [..]
    > 5. zalozyli blokade na dokladnie 12 138,50zł (srednia krajowa to
    > 3033zł, wiec raczej z tą ochroną to tez jakas lipa)

    Żadna lipa, jakiś niedouczony pracownik w banku.
    Wynajmujesz prawnika, składasz pozew do sądu i puszczasz bank w skarpetach.

    > cos dziwnego sie dzieje... kilka tygodni temu dobijala sie do mnie
    > firma windykacyjna w sprawie telefonu w tepsie. telefonu nie ma juz
    > prawie 7 lat. podobno mialam niezaplacone rachunki (wszystkie w tej
    > samej kwocie 197.35) za miesiace: maj, sierpien, pazdziernik, listopad
    > i grudzien w rok po rozwiązaniu umowy i likwidacji telefonu.
    > naciagactwo czy zyciowy niefart?

    Naciągactwo. Dadzą sprawę do sądu elektronicznego, sąd przyklepie,
    Ty się nie odwołasz i będziesz miała kolejną rzecz do spłaty :)

    Witaj w Polsce!

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com