  • Data: 2004-08-06 08:39:26
    Temat: komornik
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam takie pytanko. Jestem pracodawcą i dostałem od komornika tytuł egzekucyjny
    na jednego z pracowników /Zajęcie wynagrodzenia za pracę .../. komornik wezwał
    mnie do przesłania zestawienia wynagrodzeń za każdy miesiąc oddzielnie (i to
    jest okej / "przekazując kopię druku RMUA danego pracownika za każdy miesiąc
    oddzielnie oraz do podania nip-u pracownika oraz imion rodziców , date i
    miejsce urodzenia pracownika .

    Szukałem w KPC podstawy prawnej do żądania przez komornika druku RMUA i nip-u
    pracownika oraz imion rodziców, daty i miejsca urodzenia tego pracownika ,
    ale nie znalazłem.
    Może kotś z Państwa mi pomoże? Czy komornik może żądać tego typu danych mimo
    braku podstaw prawnych w kpc?

    marcin