  • 21. Data: 2006-08-25 12:22:45
    Temat: Re: kolizja i brak dokumentow
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:ecj9ak$ktr$1@inews.gazeta.pl...

    > zdaje się, że słony mandat "za niemanie" dokumentów to chyba 50 zł góra.

    Tak. Od "sztuki". Czyli na ogół 150 zł (nie więcej niż 250).

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 22. Data: 2006-08-25 12:30:29
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Nostradamus napisał(a):

    > Tak. Od "sztuki". Czyli na ogół 150 zł (nie więcej niż 250).

    1. dlaczego od sztuki?
    2. jeśli od sztuki, to dlaczego nie więcej niż 250?

    KG

  • 23. Data: 2006-08-25 13:10:11
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    > 1. dlaczego od sztuki?

    Sam nie możesz pomyśleć? Od sztuki, bo z reguły należy mieć 3 sztuki:dow.rej.,
    pr.jazdy i OC.

    > 2. jeśli od sztuki, to dlaczego nie więcej niż 250?

    Bo tak stanowi przepis (taryfikator).

  • 24. Data: 2006-08-25 13:24:54
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Nostradamus napisał(a):
    > Sam nie możesz pomyśleć?

    postanowiłem dać Ci szansę

    KG

  • 25. Data: 2006-08-26 08:45:50
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia 25 Aug 2006 10:37:32 +0200, ::..SKY napisał(a):

    > i propobuje
    rozumiem, że literówka i "proponujesz"
    > lekturę rozp. w sprawie trybu przeprowadzania kontroli drogowej
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU19990530563
    > co by cwaniaczków "wypunktować" na skardze :)
    A co punktujesz cwaniaczków z *historii* polskiego prawa? ;)))
    Po za podstawę do punktowania to ja bym propobował
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20030140144

    --
    pozdro
    poreba

  • 26. Data: 2006-08-26 09:04:03
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 05:06:37 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie chodzi o czas, a o miejsce. Kierujący pojazdem ma obowiązek mieć te
    > dokumenty przy sobie. I na wezwanie bezzwłocznie (czyli bez zbędnej
    > zwłoki) okazać je funkcjonariuszowi.
    > Oczekiwanie, aż kurier mu dokumenty dostarczy w grę nie wchodzi - chyba
    > że policjant ma czas i dobry humor, wtedy może okazać łaskę ;)
    No to o praktycznej stronie, w opisywanym przypadku: "wyjechal do pracy
    samochodem i chwile pozniej mial kolizje [...] Chwile po zazadaniu przez
    Policje dokumentow [...] przybyla kawaleria z dokumentami" " Jak myślisz
    PO CO wprowadzono "jest obowiązany mieć przy sobie i okazywać na żądanie"?
    Tak li tylko w celu uciążliwości dla obywatela czy jakiś inny zamysł temu
    przyświecał? Może ułatwienie i usprawnienie kontroli drogowych? To jeżeli
    prawdą, i to nie znacznie przesadzoną, są owe dwie "chwile" w opisie
    sytuacji gdzie jest sens karania?
    Twoje stanowisko prowadziłoby do bezkarności kierowcy, który dokumenty
    wypakowywałby z dna walizy w bagażniku, baaardzo długą "chwilę" (i
    utrudniało czynności) oraz srogim karaniem kierowcy kontrolowanego przy
    wyjeździe ze swojej posesji (podskocz te 20m, Józek do garażu, w marynarce
    zostawiłem)

    --
    pozdro
    poreba

  • 27. Data: 2006-08-26 18:57:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poreba wrote:
    [ciach]

> [...]
    > wyjeździe ze swojej posesji (podskocz te 20m, Józek do garażu, w marynarce

    Poręba... Ciebie całkiem porąbało... Jakieś urojenia masz, wizje...

  • 28. Data: 2006-08-27 09:51:39
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 26 Aug 2006 20:57:56 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Poręba... Ciebie całkiem porąbało... Jakieś urojenia masz, wizje...
    Wprawdzie nie chciałem byś mi udowodnił żeś cham, jednak i taki wniosek z
    dyskusji o posiadaniu dokumentów może być pożytecznym.

    BTW masz szansę wstąpienia do *Elitarnego* klubu, nielicznego.

    --
    pozdro
    poreba

  • 29. Data: 2006-08-27 10:48:46
    Od: "..:: SKY" <s...@o...pl>

    no sorry, ewidentna moja wina :)
    podalem nieaktualna wersje tekstu, dzieki za poprawe :)

    pozdrawiam
    --
    sky
    gg:2475019