  • 1. Data: 2006-08-23 21:32:33
    Temat: skurwiel mały wybił szyby i uciekł za granice
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    witam
    pokrótce jest na osiedlu gnojek mały lat 14,
    rodzice po rozwodzie:ojciec mieszka gdzie indziej ,skurwiel mały z matką
    i babką pod jednym dachem matka 2 miesiące wstecz wyjechała do anglii do
    pracy,mały skurwiel został sam z babką której wychodzi na głowę i robi
    co chce ,generalnie dewastacja na osiedlu i parkingu czego sie da
    kiedys tam z pól roku wstecz dostał odemnie op......l za ułamanie mi
    lusterka w aucie a tu wczoraj rano buch szyba w aucie wywalona na fotelu
    lezy głaz. ac nie ma wykrywalnosć przez policje takich rzeczy na
    osiedlach też żadna .ale syn 16 letni popytał na osiedlu i dotarł do
    jakich tam małolatów którzy widzieli jak to zrobił skurwiel o którym
    piszę od poczatku.szkopuł w tym ze na drugi dzień rano wyjechał do matki
    do angli /pewnie wrócina rok szkolny z nia/ auto na razie w garazu bo
    załatwiam szybe jakie proponujecie opcje i jaką beda miały skutecznosć:

    1 nie robić nic wstawić szybę

    2 poczekać az wróci i wnocy w piwnicy nogi z dupy powyrywać

    3 złożyć zawiadomienie na policje /prokuraturę /gdzie?

    z góry dzięki za rady
    adam

  • 2. Data: 2006-08-23 21:49:45
    Temat: Re: skurwiel mały wybił szyby i uciekł za granice
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "adam158" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    Pytanie podstawowe, to czy rzeczeni nastolatkowie,. którzy widzieli sprawcę będą
    chcieli zeznawać. Jeśli tak, to zawiadomienie na Policję i podać ich za
    świadków. Jeśli nie, to biorąc pod uwagę, że ślady pewnie już zatarte, bo
    samochód zabrałeś z miejsca nie ma żadnych szans na jakiekolwiek inne dowody w
    sprawie.

    Wp... gówniarzowi odradzam. I już nawet nie dlatego, że to niezgodne z prawem,
    ale że może to doprowadzić do eskalacji konfliktu. Następnym razem spali Ci ten
    samochód. Zabić go nie zabijesz, bo byś musiał mimo wszystko za człowieka
    odpowiadać, a to - z tego co piszesz - w jego wypadku się nie kalkuluje.

    Zanim zaczniesz cokolwiek działać upewnij się, na ile obiektywne są ustalenia
    syna. Nie to, bym mu kłamstwo zarzucał. Ale nastolatkowie miewają różne
    podejście do rzeczy. Jak ktoś wiedział o konflikcie Twoim z tym małolatem, to
    dla podniesienia swojego prestiżu dobrze poinformowanego mógł mu tak powiedzieć.
    Sprawdzić tego nikt nie może. Generalnie podchodził bym ostrożnie do takich
    rewelacji, bo możesz gnojkowi krzywdę zrobić. Jego sprawstwo z tego co piszesz
    samo się narzuca, ale być może to ktoś inny.

  • 3. Data: 2006-08-24 10:30:33
    Od: "Lim" <l...@v...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    :: Użytkownik "adam158" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    :: news:ecihig$cnc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    ::
[...]

    nasraj mu na wycieraczkę. Czy tam wywal tone gowna na wycieraczke. i tyle.

    Po co sie meczyc z polica (i tak nic nie zrobia) z gowniarzami (beda sie bac
    zeznawac bo po co im klopot rodzice tez maja samochod) a takieg gowno na
    wycieraczce, ew mozna rozmazac na drzwiach "to za tego smeridzacego
    gowniarza co robi syf" i juz....

    L.

  • 4. Data: 2006-08-24 15:31:11
    Od: Sender Bell <s...@s...pl>

    Lim napisał(a):

    > nasraj mu na wycieraczkę. Czy tam wywal tone gowna na wycieraczke. i tyle.

    eeee tam....
    Nasraj do pudełka i wyślij mu pocztą.

    Sender Bell

  • 5. Data: 2006-08-24 18:40:40
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > nasraj mu na wycieraczkę. Czy tam wywal tone gowna na wycieraczke. i tyle.

    no bardzo konstruktywnie... tylko co zawinila jego babcia, ktora bedzie to
    sprzatac?

  • 6. Data: 2006-08-24 21:31:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    > Wp... gówniarzowi odradzam. I już nawet nie dlatego, że to niezgodne z prawem,
    > ale że może to doprowadzić do eskalacji konfliktu.

    Eee tam. W Nowym Tomyślu są eksperci ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2006-08-25 14:27:26
    Od: Robert Steward <b...@a...su>

    adam158 napisał(a):
    > witam
    > pokrótce jest na osiedlu gnojek mały lat 14,
    [cut]
    > poczekać az wróci i wnocy w piwnicy nogi z dupy powyrywać

    a wcześniej wstawić szybę

    "Jak wyspana to nieszczęśliwa,Jak szczęśliwa to niewyspana...
    To jest życie erotomanki,To jest życie erotomana..."

  • 8. Data: 2006-08-25 14:34:07
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 23.08.2006 adam158 <a...@o...pl> napisal/a:

    > 2 poczekać az wróci i wnocy w piwnicy nogi z dupy powyrywać

    A wierzysz że cokolwiek innego przyniesie jakikolwiek skutek?

    --
    Piotrek
    [...] Czytanie prla to jak paranoja na zamowienie [...]