  • Data: 2008-12-16 16:03:50
    Temat: kolizja drogowa - proba wyludzenia
    Od: "MiK^" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jakis czas temu opisywalem sytuacje w ktorej doszlo do kolizji
    drogowej samochodu osobowego oraz motocykla. Sprawda wypadku byl
    kierujacy samochodem osobowym (wegier) ktory a drodze szybkiego ruchu,
    wrzucil wsteczny bieg i z pedem uderzyl bezposrednio w motocykl w
    skutek czego uznano szkode calkowita motocykla (kasacja).

    Ja, jako kierujacy motocyklem, z polisy OC sprawcy otrzymalem
    odszkodowanie (mimo braku prawa jazdy kategorii tej pojemnosci).
    Ubezpieczalnia reprezentujaca mnie za granica, nie widziala rzadnych
    przeszkod i pomogla mi odzyskac odszkodowanie.

    W dniu dzisiejszym otrzymuje pismo z PZU, gdzie ubezpieczony byl
    motocykl z informacja iz sprawca stara sie o odszkodowanie. Mam
    wypelnic dok. i odeslac do TU. Co mam robic wobec zaistniales
    sytuacji? Czy sprawda wypadku ma prawdo pomagac sie odszkodowania z
    tytulu powyzej opisanego zajscia?

    pozd -Michal