  • Data: 2008-12-16 17:14:37
    Temat: Re: kolizja drogowa - proba wyludzenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MiK^ wrote:
    > Witam,
    >
    > Jakis czas temu opisywalem sytuacje w ktorej doszlo do kolizji
    > drogowej samochodu osobowego oraz motocykla. Sprawda wypadku byl
    > kierujacy samochodem osobowym (wegier) ktory a drodze szybkiego ruchu,
    > wrzucil wsteczny bieg i z pedem uderzyl bezposrednio w motocykl w
    > skutek czego uznano szkode calkowita motocykla (kasacja).
    >
    > Ja, jako kierujacy motocyklem, z polisy OC sprawcy otrzymalem
    > odszkodowanie (mimo braku prawa jazdy kategorii tej pojemnosci).
    > Ubezpieczalnia reprezentujaca mnie za granica, nie widziala rzadnych
> [...]

    domagac to sie zawsze moze, pytanie co z tego wyjdzie.
    wypelnic dokumenty i odeslac do TU.
    napisac jak bylo, jak byla notatka policji to wspomniec
    napisac, ze jego wina juz byla uznana i dostales odszkodowanie z jego OC.

    A on na wegrzech sie tego domaga?
    Pewnie liczył, że sie sprawa nie wyda, albo oni maja inne przepisy.