  • Data: 2010-12-17 06:59:23
    Temat: kolejne kretyństwo polskiego "prawa" - z Korwina
    Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://korwin-mikke.pl/blog

    W Polsce trzech Panów - Andrzej P., Bartosz B. oraz Mariusz T.
    uruchomiło stronę redwatch.org (już, w ramach krzewienia wolności słowa,
    zdjętą), w której podobno ,,nawoływali publicznie do przemocy wobec osób
    innej orientacji seksualnej oraz innej narodowości". Ja tam za znacznie
    bardziej istotną uważam wolność czynu, niż słowa- ale to nie ja jestem
    zwolennikiem Woltera, który powiadał: ,,Nie zgadzam się z tym, co mówisz
    - ale Życie oddam za to, byś mógł mówić to, co mówisz"

    Sąd, zamiast oddać za ich wolność życie, skazał ich na kary od roku i 1
    miesiąca do półtora roku - bez zawieszenia. A prawnicy, tak na ogół
    tolerancyjni nawet dla morderców, ,,cieszą się z surowego wyroku".

    By było jeszcze zabawniej, ci trzej Panowie zostali skazani z paragrafu
    karzącego za "nawoływanie publiczne do przemocy wobec osób innej
    orientacji seksualnej oraz innej narodowości". Z czego wynika, że Żyd
    może wzywać do zamordowania innego Żyda, nekrofil do lynchu na innym
    nekrofilu, Polak do wymordowania wszystkich polskich kapitalistów -
    natomiast Polakowi wzywać do mordowania Żydów - nie wolno! I odwrotnie.

    I to jest pewna ulga - bo wiemy już, że niektórzy narodowi bolszewicy
    narodowości żydowskiej byliby jednak w Polsce ukarani. Gdyby natomiast
    wzywali do mordowania kapitalistów żydowskich - a, to już by pod ten
    paragraf nie podpadali.

    Nie jestem pewien, czy nie podpada to pod paragraf o nierównym
    traktowaniu ludzi różnych narodowości - ale nie jest to przecież jedyny,
    ani nawet najważniejszy nonsens w systemie lewnym, narzuconym nam przez
    naszych okupantów

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.