  • Data: 2010-12-17 10:56:46
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (17.12.2010 10:24), Krzysztof 45 wrote:
    > Nie kwestionuje Twojej wiedzy, a też nie jestem zagorzałym fanem KM
    >
    > Ale trzeba przyznać że facet ma w wielu sprawach racje, zwłaszcza w tym,
    > że wolny a nie zniewolony człowiek, sam powinien o sobie decydować, co
    > dla niego jest dobre a co nie.

    Ależ oczywiście że w wielu sprawach ma rację. Jednak toną one w morzu
    bzdur.

    Ja (niegdyś zagorzały jego fan) przestałem go czytać jak wydał z siebie
    epokowe stwierdzenie że spółki akcyjne (i ogólnie kapitałowe) to czysty
    socjalizm (czy też komunizm - nie pamiętam którego określenia użył a nie
    mogę znaleźć tego artykułu na jego pożal się Boże blogu).

    Mam wrażenie że koleś poglądami idzie coraz niżej w historię. Niedługo
    stwierdzi że tylko królewskie monopole są ostoją prawidłowej gospodarek,
    a może i zechce huty zamienić na dymarki ;).

    p. m.