    From: "Leszek" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kolejarze
    Date: Mon, 28 Nov 2005 08:12:32 +0100

    Witam
    Mam takie pytanie. Czesto jezdze pociagami i czesto zdarza mi sie siedziec w
    pociagu i czekać na "skomunikowanie z opoznionym pociagiem". Ostatnio we
    Wrocku czekalem tak sobie 42 minuty zanim odjechał w zimnym pociagu. Nie
    musze dodawać, ze kurwicy malo nie dostalem. To sie w glowie nie miesci zeby
    przetrzymywac kilkaset osob, bo pewnie jakis kolejarz chce sie szybko
    przesiasc i nie chce mu sie czekac godzine na nastepny pociag. Oczywiscie
    jak to na kolei nie ma winnych, nikt nie jest odpowiedzialny. Do tego zdarza
    to sie bardzo często! Czy jest na to jakis paragraf? Mozna im sie jakos
    dobrac do d*** zeby sie troche opamietali i przestali byc bezkarni?
    Bylbym wdzieczny za jakies wskazowki....

    Pozdr,
    Leszek