  • Data: 2005-11-28 09:51:56
    Temat: Re: kolejarze
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek napisał(a):
    > Witam
    > Mam takie pytanie. Czesto jezdze pociagami i czesto zdarza mi sie siedziec w
    > pociagu i czekać na "skomunikowanie z opoznionym pociagiem". Ostatnio we
    > Wrocku czekalem tak sobie 42 minuty zanim odjechał w zimnym pociagu. Nie
    > musze dodawać, ze kurwicy malo nie dostalem. To sie w glowie nie miesci zeby
    > przetrzymywac kilkaset osob, bo pewnie jakis kolejarz chce sie szybko
    > przesiasc i nie chce mu sie czekac godzine na nastepny pociag. Oczywiscie
    > jak to na kolei nie ma winnych, nikt nie jest odpowiedzialny. Do tego zdarza
> [...]

    Wskazówką jest to, że w rozkładzie jazdy PK jest sporo pociągów
    skomunikowanych i to nie dla jednego kolejarza, ale dlatego ze dużo
    podróżnych korzysta z tego "skomunikowania". Pretensje można mieć do
    Boga, Pogody, itp że czasami nie da sie tak szybko jechać żeby się nie
    spóźnić :)

    --
    TBL, Harvesterkom polecam: t...@d...pl r...@w...pl
    r...@s...info