  • 31. Data: 2005-06-29 16:23:26
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: bur <m...@n...com>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:d9ugdv$s5i$1@news.onet.pl czubcia

    > Podstawa prawna?

    Akademickie niedbalstwo na poczatek

    > ? Właściciel psa

    > Podstawa prawna?

    jw.

    > Fakt. Ogrodzić ulice. Bo głupio wychowane dziecko może wybiec. A może
    > zezwolić na jazdę wyłącznie w obszarach bezdzietnych?

    nie. Chodniki sa tak budowane zeby uniknac stycznosci z autami. Sa
    odpowiednio szerokie, albno rzeczywiscie odgrodzone tam gdzie ruch jest
    duzy.

    > Można nie mieć dzieci.

    mozna tez nie miec internetu i nie wypisuwac bzdur.

    > Można wyprowadzić sie na pustynię.

    dokladnie. Razem z psem.

  • 32. Data: 2005-06-29 16:27:34
    Od: bur <m...@n...com>

    Samotnik wrote:

    > BZDURY. Idąc tym tokiem myślenia psa należy po prostu zastrzelić, bo
    > może stanowić potencjalne zagrożenie.

    Nie. Naklad kosztow zabezpieczenia jest niewspolmienrie niski. W koncu
    jednak wybudowal kojec. Czyli juz sasiad uznal samodzielnie ze pies MOZE
    byc niebezpieczny w jakims tam stopniu. Przesuniecie kojca to sa grosze
    i dlatego obowiazkiem sasiada jest zadbanie o bezpieczenstwo dzieci
    ktore MOGA wsadzic palec przez plot.

    Nie znam prawa budowlanego, ale w ciemno rzucam ze jna przylegajace
    struktury jest konkretny paragraf. Byc moze jest to dodatkowo samowola.

  • 33. Data: 2005-06-29 16:28:36
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d9ugha$kpa$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak jest, ale to nie znaczy ze mamy obowiazek udzielac ci darmowych porad
    > prawnych. Jezeli problem nas zainteresuje to chetnie go omowimy, ale ty
    > robisz tutaj wielka awanture, obrazasz uzytkownikow bo boisz sie ze twoje
    > dzieci nie sa na tyle madre zeby nie draznic psa sasiada. Jezeli tobie nie
    > chce sie zakrywac siatki to czemu sasiadowi mialo by sie chciec przeniesc
    > psa?
    > Porada prawna kosztuje okolo 150 PLN, nie widze zadnego powodu dla ktorego
    > mielibysmy ci podarowac 150 zlotych.
    > Pozdrawiam

    1 jaka awantura? zadałem pytanie
    2 kogo i czym obraziłem?
    3 obowiązku rzeczywiście nie masz więc jak nie chcesz to nie odpowiadaj
    4 nie chodzi o to czy mi sie chce przykrywać siatke
    5 dziecko to dziecko, mozna dołożyć wszelkich starań a i tak się przewróci,
    i nie mów że drażnią psa bo nic na ten temat nie wiesz

  • 34. Data: 2005-06-29 16:34:48
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    > Dziekuje ze udzielasz odpowiedzi w imieniu nas wszystkich. Mnie dyskusja
    > na grupie dyskusyjnej nie przeszkadza. Nawet za damo. ;-)

    Dzieki wielkie

  • 35. Data: 2005-06-29 16:35:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grzesiex wrote:

    > chyba nie tak dawno skoro twoi też nie mieli kwalifikacji,

    Nie dość, że jesteś pieniaczem, nie dość, że jesteś pozbawiony poczucia
    humoru, to jeszcze jesteś na tyle głupi, że piszesz zdania wewnętrznie
    sprzeczne. I jeszcze domagasz się pomocy. Urocze.

    *plonk*

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 36. Data: 2005-06-29 16:39:08
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    A jeśli to pies skacze po płocie i pysk na moją stronę przekłada? mogę mu go
    uciąć bo jest po mojej stronie? ;) żartuje ale to nie tak że ja chce kogoś
    straszyć policją, prokuratorem czy sądem. jest pies z jednej strony i dzieci
    z drugiej i ciekawi mnie kto ma zabezpieczyć żeby sie nie spotkały? Dziecko
    też może krzywde psu zrobić np. patyk w oko. czemu to ja mam ponosić koszty
    ew zabezpieczenia jeśli ,być może to należy do obowiązku sąsiada? to właśnie
    chciałbym ustalić.Nie mam zamiaru i nie jestem upierdliwym sąsiadem któremu
    wszystko przeszkadza (mam nadzieję ;))

  • 37. Data: 2005-06-29 16:41:30
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:2Wzwe.2047$At6.374@trndny09 bur <m...@n...com> pisze:

    > Akademickie niedbalstwo na poczatek
    Eeee tam, bulwarowa gadanina...
    Podstawa prawna to wskazanie sygnatury aktualnie obowiązującego aktu
    prawnego + wskazanie odpowiedniego w nim zapisu, ew. orzeczenia SN,
    wykładnie itp.
    Nie wiesz - nie pisz.

    > mozna tez nie miec internetu i nie wypisuwac bzdur.
    Pewnie. To czemu sie nie odetniesz?
    Albo chociaż nie przestaniesz pisać?

    > dokladnie. Razem z psem.
    Można też zabrać dzieci.

    Jotte

  • 38. Data: 2005-06-29 16:42:16
    Od: bur <m...@n...com>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > humoru, to jeszcze jesteś na tyle głupi, że piszesz zdania wewnętrznie
    > sprzeczne. I jeszcze domagasz się pomocy. Urocze.

    Wez ty kretynie Lawa oplonkuj sie w koncu sam i bedzie spokoj. Nie masz
    nerwow na internet, to nie uzywaj komputera. Proste?

  • 39. Data: 2005-06-29 16:44:18
    Od: bur <m...@n...com>

    Grzesiex wrote:
    > A je?li to pies skacze po p?ocie i pysk na moj? stron? przek?ada? mog? mu go
    > uci?ae bo jest po mojej stronie? ;)

    tak. I to juz na powaznie. Mozesz tez przyciac galezie drzewa sasiada
    wchodzace na Twoja strone.

  • 40. Data: 2005-06-29 16:44:29
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    > Wez ty kretynie Lawa oplonkuj sie w koncu sam i bedzie spokoj. Nie masz
    > nerwow na internet, to nie uzywaj komputera. Proste?

    Spokojnie, nie warto. On tak na kazdej grupie gdzie się pojawi