  • 41. Data: 2005-06-29 16:45:45
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: bur <m...@n...com>

    Grzesiex wrote:

    > Spokojnie, nie warto. On tak na kazdej grupie gdzie si? pojawi

    no i niech napisze skarge do mojego abuse zeby sie mogli z niego posmiac :-P

  • 42. Data: 2005-06-29 17:01:15
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d9uiqc$u7$1@inews.gazeta.pl Grzesiex <s...@g...pl>
    pisze:

    > A jeśli to pies skacze po płocie i pysk na moją stronę przekłada? mogę
    > mu go uciąć bo jest po mojej stronie? ;) żartuje ale to nie tak że ja
    > chce kogoś straszyć policją, prokuratorem czy sądem. jest pies z jednej
    > strony i dzieci z drugiej i ciekawi mnie kto ma zabezpieczyć żeby sie
    > nie spotkały? Dziecko też może krzywde psu zrobić np. patyk w oko. czemu
    > to ja mam ponosić koszty ew zabezpieczenia jeśli ,być może to należy do
    > obowiązku sąsiada? to właśnie chciałbym ustalić.Nie mam zamiaru i nie
    > jestem upierdliwym sąsiadem któremu wszystko przeszkadza (mam nadzieję ;))
    Zrozum - prawo nie może (nie da rady) uregulować wszystkiego. Tak naprawdę
    podstawą większości zachowań jest zdrowy rozsądek, dobre wychowanie. Czy to
    w ogóle jest sens rozpatrywać, czy jak pies wystawi paszczę nad płotem to
    można mu uciąć, i czy jak durny dzieciak wsadzi łapę przez siatkę do sąsiada
    to pies może mu odgryżć? A jak bachor będzie wył nocami na terenie rodziców
    zakłócając ciszę nocną czterem rodzinom, to co?
    Zdrowy rozsądek i wzgląd na wspólne dobro to dobry kierunek działań. Jak
    widzisz podstawy prawne do swoich roszczeń masz raczej wątpliwe, ale może
    spróbować zastosować rozum? Powodzenia.

    Jotte

  • 43. Data: 2005-06-29 17:20:16
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    Dlaczego sugerujesz że moje dzieci są durne? chyba że tak ogólnie mówiłaś bo
    niektóre sprawiają takie wrażenie (moje czasem też ;) ) chciałem sie dogadać
    z sąsiadem ale to trudny człowiek z wszystkimi wojuje dla przekory, "jestem
    na swoim i ugryźcie mnie w d.." jemu nic nie przeszkadza jak by ten kojec
    przesunął (wiem, wiem nie musi) ma tam i tak budynki gospodarcze i te pół
    metra go nie zbawi, chciałem mu nawet pomóc ale on to ma w dup... , dlatego
    zapytałem czy prawnie można to jakoś rozwiązać ale widze że nie ma sensu.
    dzięki za wszystkie sensowne odpowiedzi, za bezsensowne też ;)

  • 44. Data: 2005-06-29 17:31:47
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Grzesiex" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego sugerujesz że moje dzieci są durne? chyba że tak ogólnie mówiłaś
    bo
    > niektóre sprawiają takie wrażenie (moje czasem też ;) )
    Ogólnie. Przecież nie znam Twoich dzieci więc nie wiem, czy są durne, czy
    nie.

> [...]
    > zapytałem czy prawnie można to jakoś rozwiązać ale widze że nie ma sensu.
    > dzięki za wszystkie sensowne odpowiedzi, za bezsensowne też ;)
    No to jest realny problem i jednocześnie dowód na to, że (jak pisałem) prawo
    nie ze wszystkim sobie poradzi i zdrowy rozsądek przede wszystkim. Chyba, że
    zamiast sąsiada uprzejmie poprosić, zacząłeś wysuwać bezsensowne żądania,
    straszyć, grozić. A może to sie jeszcze da jakoś rozsądnie ułożyć?
    Próbowałeś?

    Jotte

  • 45. Data: 2005-06-29 17:42:58
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości

    > durny dzieciak
    > A jak bachor będzie wył nocami

    najwyraźniej komuś tu owego zdrowego rozsądku brakuje,
    taka argumentacja nie przekonuje mnie ale i odraża,
    odraża mnie głównie osoba w ten sposób wypowiadająca się o dzieciach, więc
    może daruj sobie proszę wywody o zdrowym rozsądku i racjonalnym myśleniu.

    pozdrowienia
    czubcia

  • 46. Data: 2005-06-29 17:57:01
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d9umj4$cg1$1@news.onet.pl czubcia
    <c...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości
    > najwyraźniej komuś tu owego zdrowego rozsądku brakuje,
    > taka argumentacja nie przekonuje mnie ale i odraża,
    > odraża mnie głównie osoba w ten sposób wypowiadająca się o dzieciach,

    Przykro mi, ale nieszczególnie mnie obchodzi, co Cię odraża. Masz wszak
    prawo mieć to, co uważasz za swoje zdanie. Każdy ma. Nawet jeśli - niczym
    poseł Macie***** - wyrywa frazy z kontekstu i interpretuje jak mu wygodnie.
    Niemniej zjawiska o których napisałem istnieją w rzeczywistości, bez względu
    na Twoje odczucia.

    > więc może daruj sobie proszę wywody o zdrowym rozsądku i racjonalnym
    > myśleniu.
    Nie. Będę zawsze optował za tymi wartościami.

    Jotte

  • 47. Data: 2005-06-29 18:10:50
    Od: "User of Internet" <u...@n...pl>

    >Hanka
    przyjęcie jako pewnika, że Twój piesek jest nieszkodliwy, bo dziecko ma
    wpojone zasady, których nie może łamać jest idotyczne

  • 48. Data: 2005-06-29 18:15:45
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Kaja:
    > Ponadto pies dobrego człowieka nie ugryzie. Ugryzie tylko człowieka
    > agresywnego.

    Albo jakby mu skarpety kielbacha walily na ten przyklad, chapnie w noge.
    Pozdr. Dulek

  • 49. Data: 2005-06-29 18:17:44
    Od: poreba <d...@p...com>

    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> niebacznie popelnil

    > Ponadto pies dobrego człowieka nie ugryzie. Ugryzie tylko
    > człowieka agresywnego.
    Dajesz gwarancję? Jaka suma gwarancyjna?

    --
    pozdro
    poreba

  • 50. Data: 2005-06-29 18:17:50
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "User of Internet" <u...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:d9uodu$mh2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > przyjęcie jako pewnika, że Twój piesek jest nieszkodliwy, bo dziecko ma
    > wpojone zasady, których nie może łamać jest idotyczne

    A możesz mi wskazać, w którym miejscu napisałam, ze mój pies jest
    nieszkodliwy? To dopiero jest idiotyczne, jak sie w usta oponenta wkłada
    słowa, których on nie wypowiedział i z nimi zaczyna polemikę:-)) Zeby Ci
    ułatwic - niedawno w "pogryzieniowym" watku na grupie pl.rec.zwierzaki
    napisałam że kocham mojego psa, ale ufam mu w stopniu ograniczonym, wlasnie
    ze względu na dziecko news:d5dkoe$ae0$1@nemesis.news.tpi.pl .

    HaNkA