  • 131. Data: 2005-07-01 15:33:31
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: for <g...@h...com>

    Przemek R... wrote:

    > mozna powiesic zdjecia , psa, dziecko wkladajace reke przez plot oraz
    > dziecko bez reki .
    >
    > P.

    To dalej wieksze naklady finansowe nic przeniesieni kojca.

  • 132. Data: 2005-07-01 16:05:27
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    albo wzywasz SM, pod warunkiem, ze masz jakies podstawy do takiego
    > wezwania. Proste, nie?

    No nareszcie!!! Właśne o to cały czas pytam!!! CZY MAM jakieś podstawy
    prawne!!
    a co do przykładu z samochodem to jak pod twoim domem ktos jeździ 100km/h a
    wolno tylko 50 to co? pilnujesz dzieci i siedzisz cicho czy wiedząc że masz
    podstawy prawne zgłaszasz gdzie trzeba?

  • 133. Data: 2005-07-01 16:27:48
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Uzytkownik "for" <g...@h...com> napisal w wiadomosci

    > Jezeli pilka jest takiej wielkosci ze mozna przewidziec ze dziecko moze ja
    > polknac to co dziwnego w ostrzezeniu?

    Czytanie ze zrozumiem ma kolosalna przyszlosc. Przemek napisal o pilce
    noznej - te raczej maja wielkosc uniemozliwiajaca polkniecie jej nawet w
    stanie nienadmuchanym

    HaNkA

  • 134. Data: 2005-07-01 16:37:26
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > Przesuniecie kojac jest "Boh wie czym"? A ile to kosztuje sasiada?

    Moze wypadaloby zapytac i zaproponowac partycypowanie w kosztach? Czemu ktos
    ma finansowac pokrywanie moich fanaberii? A jesli sasiad ma tak urzadzona
    posesje, ze jest to jedyne miejsce gdzie moze trzymac ów kojec to ma sie
    pozbyc psa w imie "co bedzie jak nie jego dziecko przelozy reke na jego
    teren"? Nie mówimy bowiem o realnym zagrozeniu, ale o gdybaniu co bedzie
    jesli.

    > Nie. Zarzadca ma obowiazek zabezpieczyc przewidywalne wypadki.

    Zabic dechami wszystkie okna bo ktos moze wypasc? Odciac doplyw wody bo ktos
    moze np utopic sie w wannie? itd itd

    > I oczywiscie nie mozesz sobie wyobrazic ze niedorozwiniete umyslowo
    > dziecko zamieszkale trzy domy dalej zagubi sie w okolice tego plotu?

    Aaa, wiec rozmawiamy o dzieciach niedorozwinietych umyslowo? Nie, nie moge
    sobie wyobrazic za to chyle czola przed Twoja wyobraznia. Wychowales sie na
    filmie "mis" prawda? " I nie mówcie, ze nie macie syna, bo zawsze mozecie
    miec"

    > Nie dopelnil, bo ustawil kojec (sygnal NIEBEZPIECZENSTWA)

    Kojec jest sygnalem niebezpieczenstwa? Jedna z definicji podawanych przez
    slownik jezyka polskiego mówi, ze wrecz przeciwnie.
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=24319 . Swoja droga jesli ja sie np boje
    owadów, malo tego, mam realne uczulenie na jad pszczól to moge domagac sie
    od sasiada zlikwidowania wszystkich kwitnacych kwiatów? Tak na oko bowiem
    uzadlenie 3 pszczól przeniosloby mnie na lepszy ze swiatów. O bardziej
    dozartych zadlacych nie mówie:-)

    HaNkA

  • 135. Data: 2005-07-01 16:41:24
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    pilnujesz dzieci i siedzisz cicho czy wiedząc że masz
    > podstawy prawne zgłaszasz gdzie trzeba?

    wiem, wiem że jedno nie wyklucza drugiego dlatego dzieci pilnuje ale pytam o
    podstawy prawne w sprawie kojca.

  • 136. Data: 2005-07-01 17:02:19
    Od: telimena <h...@w...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Uzytkownik "for" <g...@h...com> napisal w wiadomosci

    > Moze wypadaloby zapytac i zaproponowac partycypowanie w kosztach?

    ROTFL

    Koszta przesuniecia kojaca? A poza tym, to sasiad zdaje sie chce miec
    ucieche posiadania psa. A to wymaga od czasy do czsau naklanu pracy.

    > Czemu ktos
    > ma finansowac pokrywanie moich fanaberii?

    bezpieczenstwo nie jest fanaberia a obowiazkiem tego kto stwarza ryzyko.
    Co najwyzej fanaberia jest fundowanie sobie psa ktorego nie jest sie w
    stanie odpowiednio chronic.

    > A jesli sasiad ma tak urzadzona
    > posesje, ze jest to jedyne miejsce gdzie moze trzymac ów kojec to ma sie
    > pozbyc psa w imie "co bedzie jak nie jego dziecko przelozy reke na jego
    > teren"?

    Dokladnie. ALbo niech wyprprowadzi sie napustynie ze swoim pieskiem.

    > Nie mówimy bowiem o realnym zagrozeniu, ale o gdybaniu co bedzie
    > jesli.

    Ryzyka NIE UDOWADNIA SIE NIGDY.

    > Zabic dechami wszystkie okna bo ktos moze wypasc?

    to zalezy od kazdego konkretnego wypadku gdzie koszta zabezpieczenia sa
    niewpolmiernie niskie doryzyka.

    > Odciac doplyw wody bo ktos
    > moze np utopic sie w wannie? itd itd

    U mnie jest BAAAArdzo wysoka kara za zostawienie ogrodzenia basenu nie
    zamknietego na noc. Basenu jak najbardziej na prywatnego i na wlasnej
    posesji, gdzie teoretycznie nikt obcy mie ma wstepu.
    Jezeli stac scie nabasen, to i na odpowiednie ogrodzenie. A juz nic nie
    kosztuje zamykanie na noc.

    > Aaa, wiec rozmawiamy o dzieciach niedorozwinietych umyslowo?

    Rozmawiamy o osobach ktore mozna przewidziec. Kazdych. Sasiad glupek
    mieszkajacy we wakacyjnej wiosce musi przewidziec ze jednak roznorakie
    dzieci moga sie podwinac podczas kiedy pies bedzie spal.

> [...]
    > filmie "mis" prawda? " I nie mówcie, ze nie macie syna, bo zawsze mozecie

    Tak trudno przestawic kojec, ze trzeba rozstrzasac co moze a co nie moze
    sie zdarzyc?

    > Kojec jest sygnalem niebezpieczenstwa?

    Jak najbardziej.

    > Jedna z definicji podawanych przez
    > slownik

    slowniki pisza ludzie os jezykow a nie od wykadni odpowiedzialnosci
    cywilnej.

    > jezyka polskiego mówi, ze wrecz przeciwnie.
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=24319

    Nieukowcy PWN pewnie nie slyszeli np. o kojcach w magazynach, fabrykach,
    czy chocby w restauracjach do przechowywania lepszych alkoholi.

    http://www.avsuk.co.uk/Security/Security_Cages/secur
    ity_cages.html
    http://www.irsg.com/default.asp?From=category&id=740
    &cat=Level%204%20Security%20Cage

> [...]
    > od sasiada zlikwidowania wszystkich kwitnacych kwiatów? Tak na oko bowiem
    > uzadlenie 3 pszczól przeniosloby mnie na lepszy ze swiatów. O bardziej

    Jezeli owady beda stwarzaly zagorzenie dla innych osob to masz obowiazek
    zabezpieczyc. Nie ma znaczenia pies czy owad. Nie ma znaczenia
    uczulenie. Ma znaczenie zagrozenie.

  • 137. Data: 2005-07-01 17:04:44
    Od: telimena <h...@w...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
> [...]
    >

    > Czytanie ze zrozumiem ma kolosalna przyszlosc. Przemek napisal o pilce
    > noznej - te raczej maja wielkosc uniemozliwiajaca polkniecie jej nawet w

    To teraz do tego daj dowod na istnienie tego ostrzezenia. Tylko prosze
    niepodawaj linku do proapagandy agentow Public Relations, ktorych
    zadanim jest odwrocenie uwagi od producentow juz naprawde
    niebezpiecznych produktow.

  • 138. Data: 2005-07-01 17:32:55
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 01 Jul 2005 14:01:37 GMT, for <news:51cxe.37$gD5.31@trndny06>
    napisał(a):

    > Bingo! Czyli jednak pies stwarza jakies tam ryzyko. Powoli, ale robisz
    > postepy w logice. Wiec juz skoro przyznajesz ze jednak pies sstwarza
    > ryzyko, to na kim ciazy odpowiedzialnosc za zabezpiecznie: wlascicielu
    > czy resztcie swiata?

    To chyba logiczne, że na właścicielu. Psa się wyprowadza na smyczy.

    --
    Kaja

  • 139. Data: 2005-07-01 17:47:37
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Uzytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > A poza tym, to sasiad zdaje sie chce miec ucieche posiadania psa. A to
    > wymaga od czasy do czsau naklanu pracy.

    Ktos inny chce miec ucieche posiadania dziecka. A to równiez wymaga od czasu
    do czasu nakladu pracy.

    > Co najwyzej fanaberia jest fundowanie sobie psa ktorego nie jest sie w
    > stanie odpowiednio chronic.

    fanaberia, ba przestepstwem jest tez fundowanie sobie dziecka, ktoremu sie
    nie jest w stanie zapewnic bezpieczenstwa. A o ile sie nie myle - pies jest
    zabezpieczony - jest bowiem za plotem.

    > Dokladnie. ALbo niech wyprprowadzi sie napustynie ze swoim pieskiem.

    Albo ze swoimi dziecmi, skoro caly swiat jest dla nich zagrozeniem

    > Ryzyka NIE UDOWADNIA SIE NIGDY.

    I nie karze sie nikogo, za "co by bylo gdyby". Musza byc jakies realne
    przeslanki.

    > to zalezy od kazdego konkretnego wypadku gdzie koszta zabezpieczenia sa
    > niewpolmiernie niskie doryzyka.

    E no co Ty. Pomysl ilu frustratów odbiera sobie zycie skaczac z okien, ile
    ludzi wypada przypadkiem. Ilez istnien ludzkich mozna by uratowac, gdyby
    zabic te okna na stale.

    > U mnie jest BAAAArdzo wysoka kara za zostawienie ogrodzenia basenu nie
    > zamknietego na noc.

    To swietnie. Moze co poniektorzy powinni sie do Ciebie przeprowadzic. Swoja
    droga, o ile pamietam to w sredniowieczu odpowiadalo sie za smierc
    czlowieka, jesli przechodzil przez Twoje pole i razil go piorun. Czas wrócic
    do sprawdzonych wzorców!

    >Sasiad glupek mieszkajacy we wakacyjnej wiosce musi przewidziec ze jednak
    >roznorakie dzieci moga sie podwinac podczas kiedy pies bedzie spal.

    ROTFL. A nie w pierwszej kolejnosci powinni o tym pomyslec rodzice owych
    dzieci? Odkad to odpowiedzialnosc za dzieci ponosza wszyscy, z wyjatkiem
    rodzicow?

    > Nieukowcy PWN pewnie nie slyszeli np. o kojcach w magazynach, fabrykach,
    > czy chocby w restauracjach do przechowywania lepszych alkoholi.

    Koniecznie ich uswiadom. Ale daj im linki do polskich stron bo wiesz, w
    jezyku polskim niekoniecznie sie to tak musi nazywac. Poza tym te wstretnie
    nieuki nie musza znac jezyków obcych.:-)

    > Ma znaczenie zagrozenie.

    Super. Ja naprawde jestem uczulona na pszczoly itd. Bedziesz mnie
    reprezentowac w sadzie gdy bede sie domagala zlikwidowania kwiatów i
    przyznania mi slonego odszkodowania za permanentne narazanie mojego zycia?
    Dysponuje kartami szpitalnymi z leczen po poprzednich, pojedynczych
    urzadleniach wiec material dowodowy jest jak marzenie. Wynagrodze Cie
    sowiecie jak wygrasz :-))

    HaNkA

  • 140. Data: 2005-07-01 17:48:29
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > To teraz do tego daj dowod na istnienie tego ostrzezenia.

    Skarbie, pomylilas adresata - post wyzej do Przemka prosze:-))

    HaNkA