  • 121. Data: 2005-07-01 14:53:34
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: for <g...@h...com>

    Grzesiex wrote:

    > skoro p?ot jest wspólny i w granicy to chyba obowi?zek konserwacji nale?y do
    > obu stron? to jego pies pogryz? siatke, jego pies leje na ten p?ot i ca?y
    > zardzewia?.

    Gdzie niegdzie przepisy sa takie ze ten kto stawia plot musi go postawic
    na swojej czesci i to w odpowiedniej odleglosci od sasiada. Czyli de
    facto oddaje sasiadowi kawalek ziemi w uzytkowanie za darmo. Wtedy nie
    ma problemu z utrzymaniem. Caly plot jest tylko po jednej stronie.

  • 122. Data: 2005-07-01 14:55:09
    Od: for <g...@h...com>

    Kira wrote:
    > Re to: bur [Wed, 29 Jun 2005 16:17:55 GMT]:

    > A ja sie ciagle zastanawiam co to za siatka jest, bo ja tez
    > mam z dwoch stron siatke, ale cholernie bym sie zdziwila,
    > gdyby udalo sie przez nia dziecieca reke przelozyc. O psim
    > pysku nawet nie wspominam...
    >

    > Kira

    Niech to bedzie sztacheta ktora wypadla, albo z ktorej wypadl sek
    tworzac dziura, przez ktora dziecko moze wlozyc palec.

  • 123. Data: 2005-07-01 14:58:07
    Od: for <g...@h...com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Skoro nie stanowi zabezpieczenia przed _dziecmi_, to chyba o
    > zabezpieczenie powinni postarac sie rodzice tych dzieci?

    Wiec sasiad bez psa nie ma ploty do siebie od ulicy i od jego kolejnych
    sasiadow z naprzeciwka wbiegly przypadkowo dzieci, zreszta przyjezne na
    swieta. Kto ma to przewidziec? Wlasciciel czy rodzice przypadkowych dzieci?

  • 124. Data: 2005-07-01 14:59:34
    Od: for <g...@h...com>

    Artur Ch. wrote:

    > W analogiczny sposób - należałoby wykastrować tych rodziców - by nigdy
    > więcej nie mogli spłodzić dzieci którymi nie potrafią się opiekować i
    > wychować.
    > Właściciel psa też mógłby położyć po *swojej* stronie ogrodzenia arszenik
    > czy inne ścierwo - by bachor je sobie podbierał - prawda?

    albo pozostawic granaty na placu zabaw w parku. Przeciez to rodzice
    powinny pilnowac bachory.

  • 125. Data: 2005-07-01 15:05:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    czyzbys mial cos w spolnego z ostrzezeniem na pilce noznej "zabawka od lat
    3, niebezpieczenstwo polkniecia" ?

    P.

    --
    Anonim: "Jaki srodek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkalem sie z opinia, ze nalepszy jest srodek d..y"

  • 126. Data: 2005-07-01 15:09:25
    Od: for <g...@h...com>

    Przemek R... wrote:
    > czyzbys mial cos w spolnego z ostrzezeniem na pilce noznej "zabawka od lat
    > 3, niebezpieczenstwo polkniecia" ?
    >
    > P.

    Jezeli pilka jest takiej wielkosci ze mozna przewidziec ze dziecko moze
    ja polknac to co dziwnego w ostrzezeniu?

  • 127. Data: 2005-07-01 15:09:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Makita w instrukcjach obslugi pil lancuchowch ma obrazek: czlowiek schyla
    > sie i tnie drewno, a w oddali stoi dziecko z psem. Dziecko i pies sa
    > przekreslone "x". Do tego jest opis (zgadnij jaki) w 3 jezykach.
    >
    > Jak myslisz, jakie sa koszta takiego ostrzezenia? A jakie sa koszta
    > odsuniecia kojca?

    mozna powiesic zdjecia , psa, dziecko wkladajace reke przez plot oraz
    dziecko bez reki .

    P.

  • 128. Data: 2005-07-01 15:14:52
    Od: for <g...@h...com>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Uzytkownik "for" <g...@h...com> napisal w wiadomosci

    > I slicznie. A zaczelismy od tego, ze ktos sie bal, ze jego dzieci przeloza
    > lapy przez ogrodzenie. Trudno od wszystkich sasiadów i ludzi w okolicy
    > wymagac bog wie czego

    Przesuniecie kojac jest "Boh wie czym"? A ile to kosztuje sasiada?

    > tylko dlatego, ze samemu ma sie dziecko i nie chce sie
    > kiwnac palcem, aby zapewnic mu bezpieczenstwo.

    A co z innymi osobami z sasiedztwa?

    > Kazdy samochod jest
    > zagrozeniem dla mego dziecka, czy to oznacza, ze mam domagac sie wstrzymania
    > ruchu przed moim domem bo np moje dziecko moze wybiec na ulice?

    Nie. Zarzadca ma obowiazek zabezpieczyc przewidywalne wypadki.

    > Albo np do
    > mnie "przyjada wnuczki z odleglego miejsca i wbiegna zeby zobaczyc nowe
    > otoczenie" i nie beda swiadome ze to taka ruchliwa ulica? Nie dajmy sie
    > zwariowac - nad opiekunami/rodzicami ciazy obowiazek opieki nad dzieckiem

    I oczywiscie nie mozesz sobie wyobrazic ze niedorozwiniete umyslowo
    dziecko zamieszkale trzy domy dalej zagubi sie w okolice tego plotu?

    -i
    > nawet ma swoje odbicie w kodeksie Wlasciciel psa dopelnil staran - kojec,
    > pies za plotem.

    Nie dopelnil, bo ustawil kojec (sygnal NIEBEZPIECZENSTWA) w sposob
    stwarzajcy ryzyko dla osob trzecich.

  • 129. Data: 2005-07-01 15:16:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jezeli okno jest na wysokosci 1 metra to mozna to przewidziec. Jezeli jest
    > to 17 pietro, to mozna przewidziec ze pies wyskoczy, ale juz nie to ze
    > przezyje.

    jak spadnie na przechodnia to ten zejdzie

  • 130. Data: 2005-07-01 15:25:22
    Od: for <g...@h...com>

    Przemek R... wrote:

    > jak spadnie na przechodnia to ten zejdzie

    Wlasnie, czyli dochodzi jeszcze kwestia pola razenia. ;-)