    From: "Małgosia" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kodeks rodzinny
    Date: Thu, 6 Feb 2003 12:05:58 +0100

    Witam,
    wiem, że są zmiany w kodeksie rodzinnym i opiekuńczym, szczególnie
    interesują mnie sprawy dotyczące zarządzania wspólnym majątkiem,
    odpowiedzialności za długi współmałżonka, czytałam w Rzeczpospolitej o tym.
    Niestety gdzieś mi się podział ten numer. Czy ktoś wie coś na ten temat lub
    może wskazać gdzie można znaleźć interesujące mnie wiadomości?
    Dziękuję.