  • Data: 2002-09-11 20:59:43
    Temat: kiedy zatrudnic adwokata?
    Od: "Ewa" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa o alimenty trwa od lutego, w pazdzierniku ma byc ostatnia rozprawa.
    Od poczatku sedzina traktuje mnie jakbym to ja calemu zlu byla winna (bo ja
    domagam sie czegokolwiek od ojca dziecka, ktory w ogole sie synem nie
    interesuje).
    Wlasciwie wydawac by sie moglo ze to ja sadze sie z pania sedzina... ale nie
    o tym chcialam.
    Mam wrazenie ze wyrok bedzie mnie nie satysfakcjonujacy (z sugestii W.Sadu
    wynika) wiec mam zamiar poprosic o pomoc adwokata.
    Tyle ze nie wiem czy teraz, na ostatnia rozprawe, czy dopiero potem skladac
    jakies odwolania itd.
    Chodzi mi o to co bedzie skuteczniejsze i czy np. po ustaleniu jakiejs
    wysokosci alimentow przy odwolaniu mozna np. podniesc tylko o jakas tam
    kwote, czy procent tej wyjsciowej, czy mozna zadac dowolnej nowej sumy.
    Prosze o porade i dziekuje z gory

    pozdrowienia

    Ewa