  • Data: 2003-06-23 15:56:14
    Temat: kanary, wezwanie do zaplaty
    Od: "DaViD" <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    na wstepie chcialem zaznaczyc ze przeszukalem archiwum gropy i
    nieznalazlem tam odpowiedzi
    mialem taki przykry wypadem, ze w lutym tego roku jechalem bez biletu
    (karta skonczyla sie dzien wczesniej, o czym zupelnie zapomnialem). 3
    dni temu przyszlo mi ze mam zaplacic kare+odsetki+koszty
    manipulacyjne, czego wyszlo troszke ponad 110 zlotych. zostalem
    spisany z legitymacji szkolnej, lecz nie podpisalem sie na zadnym
    druczku. dzis bylem w firmie 'iven' (wroclaw), z kad przyszedl mi list
    odnosnie zaplaty i powiedzieli, ze podpis niejest konieczny. czy to
    prawda? jesli tak, to kazdemy moga wyslac list odnosnie zaplaty.

    z gory bardzo dziekuje za odpowiedz

    --
    pozdrawiam
    DaViD