  • Data: 2008-08-13 21:23:17
    Temat: kanary
    Od: "Easy" <e...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    witam serdecznie

    Od jakiegos czasu sie zastanawiam...

    moja cora pojechala sobie kilka razy na gape. Zdarza sie.
    I przychodza pozniej monity o zaplate.

    i sie płaci

    ALE

    Na tych monitach, wezwaniach, informacjach i pogrozkach ze oddadza sprawe do
    Sadu pojawia sie bledne nazwisko

    Ja wiem ze sa to literowki, ale nie zmienia to faktu, ze nazwisko brzmi
    zupelnie inaczej. W dodatku nie przychodza na adres zameldowania tylko
    zamieszkania.

    Co by sie stalo gdybym nie zaplacila, i sprawa faktycznie poszlaby do Sądu?
    Czy to ze nazwisko jest inne upowazna do tego zeby olac temat? Czy w Sądzie
    bedzie to wystaczajacy argument?

    Ania