  • 41. Data: 2014-05-25 10:29:36
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał

    > Decyzje podjeli za ciebie opiekunowie prawni? Tak samo jak pewnie w
    > innych
    > kwestiach.

    Np. zaszczepili go nie pytając o zgodę. I teraz on może sobie żądać
    żeby go wykreślono z rejestru zaszczepinych. I oczywiście nikt tego
    nie zrobi bo szczepienie to był fakt, którego się cofnąć nie da, a
    wymazanie go z rejestru byłoby fałszerstwem dokumentu. A nawet gdyby
    go wykreślono to skutki szczepienia i tak są nieodwaracalne.

  • 42. Data: 2014-05-25 10:37:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Buddystom? A nie wiem. Ale już dla anglikanina "papista" brzmiało
    > co najmniej do niedawna jak "zdrajca stanu" :>

    Ale tam królowa (głowa państwa) jest zarazem głową tego Kościoła, więc
    to ma jakieś uzasadnienie.

  • 43. Data: 2014-05-25 10:40:01
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał

    > kuźwa.. co za problem przestac robic problemy takim jak ja ? ale
    > proboszcz sie uprze, episkopat sie uprze... zywy nie odejdziesz, cos
    > w ten desen. pytam PO CO ?

    I raz na jakiś czas znajdzie sie jakiś "news", który też się uprze.
    Pytam PO CO?

  • 44. Data: 2014-05-25 10:44:34
    Od: W <w...@w...pl>

    Alek wystukał, co następuje:

> [...]
    > wymazanie go z rejestru byłoby fałszerstwem dokumentu. A nawet gdyby
    > go wykreślono to skutki szczepienia i tak są nieodwaracalne.

    Uhm, czy Ty właśnie porównałeś *szczepienie* które wywołuje zmiany w
    organizmie do polania człowieka H2O? I homeopatia pewnie też działa i
    wywołunie 'nieodwracalne skutki'? :P

    Rozgraniczmy dwie rzeczy:
    - ochrzcznie - jakiś tam akt w przeszłości, miał miejsce tak jak pewna
    historyczna osoba chodziłą sobie po ziemi ca 2 tysiące lat temu - tego nikt
    nie neguje
    - następstwo ochrzcznia - przynależność do pewnej organizacji, która z
    tytułu przynależności uzurpuje sobie prawo do wypowiadania się w Twoim
    imieniu (wszak 95% "należy" do tej organizacji więc mogą reprezentować tą
    zbiorowość, pomijając, że raptem 1/3 tego aktywnie ucześniczy w
    obrzędach...) - tutaj byłoby miło zadeklarować brak chęci przynależności do
    tej organizacji z różnych formalnych powodów...

  • 45. Data: 2014-05-25 11:22:39
    Od: news <c...@b...ba>

    > Objaśniam, że strzeliłeś sobie w stopę.
    > To *nie* był dobry argument :)
    > Zameldowanie/wymeldowanie jest "zgłoszeniem stanu czynnego",
    > a nie "zgłoszeniem zapisania się".
    > Temu drugiemu odpowiada np. przyznanie obywatelstwa.
    > I ewentualnie "wypisanie się" z niego.
    > A w tej sprawie masz równie dużo do gadania ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    a to niby czemu "w stope" przyjmijmy ze zwiazek wyznaniowy krk jest
    niczym gmina w pcimiu - urodzilem sie w pcimiu, mieszkam tam i nagle
    przyszlo mi do glowy aby wyjechac na wiecznosc na karaiby - ide i
    wypisuje sie z pcimia i moja deklaracja zostaje przelozona na wpis do
    ewidencji, ze sie "wymeldowal z pobytu stałego"... tego samego oczekuje
    od proboszcza - niczego wiecej. jak wiadomo ksiegi byly pisane recznie,
    nie zadam wyciecia nozyczkami papieru z moimi danymi tylko naniesienia
    adnotacji "wystapil ze zwiazku wyznaniowego dnia..." i potwierdzil mi to
    na pismie. jest analogia ? jakis problem techniczny ?
    a jesli rejestry sa prowadzone elektronicznie to podobnie - mizna jednym
    kliknieciem usunac moje dane albo przeniesc do arch z podobna adnotacja
    i wiecej ich nie przetwarzac.

  • 46. Data: 2014-05-25 11:27:31
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-05-25 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik news color1@{wytnij.to}interia.pl ...

    > Decyzje podjeli za ciebie opiekunowie prawni? Tak samo jak pewnie w innych
    > kwestiach.

    "święta" racja, ale teraz będąc w pełni praw decydowania o sobie, chce
    to zmienić... chyba mam prawo ?

  • 47. Data: 2014-05-25 11:29:41
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał

    > Uhm, czy Ty właśnie porównałeś *szczepienie* które wywołuje zmiany w
    > organizmie do polania człowieka H2O? I homeopatia pewnie też działa
    > wywołunie 'nieodwracalne skutki'? :P

    Nie. Przeczytaj jeszcze raz, najlepiej z kontekstem.

    > Rozgraniczmy dwie rzeczy:
    > - ochrzcznie - jakiś tam akt w przeszłości, miał miejsce

    I został odnotowany w księdze parafialnej. I tak już zostanie.
    Niektórym to nie odpowiada, ale trudno, przeszłości zmienić sie nie
    da.

> [...]
    > reprezentować tą
    > zbiorowość, pomijając, że raptem 1/3 tego aktywnie ucześniczy w

    Różni ludzie mogą się wypowiadać i się wypowiadają. Jak np. wypowiada
    się socjolog to nikt go nie pyta ilu jest socjologów i czy wszyscy
    socjologowie go upowaznili do danej wypowiadzi. A jak ktoś przestanie
    zajmować się socjologią to nie dokonuje żadnego "aktu wystąpienia" z
    branży.

    > obrzędach...) - tutaj byłoby miło zadeklarować brak chęci
    > przynależności do
    > tej organizacji z różnych formalnych powodów...

    Z jakich formalnych powodów?

  • 48. Data: 2014-05-25 11:30:04
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-05-25 01:16, Ajgul pisze:

    > Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał w wiadomości

    > rzekl katol...
    >
    > z mafii tez członkowie moga sie wypisac, ale tylko nogami do przodu
    > widzisz analogie ?
    > ___
    >
    > Skoro potrzebujesz się "wypisywać", to znaczy, że czujesz ich władzę nad
    > sobą. Więc jesteś słabym lewakiem.
    > I nikt sobie tobą nie będzie zawracać głowy, nie jesteś aż tak ważny.
    > Możesz się zapisać do komsomołu, ruchu kiełbas z brodą, albo partii
    > milicjantów - who cares?

    no patrz... katolicy tak wiele prawią o sumieniu i zyciu w zgodzie z
    nim... wychodzi na to ze tylko mowia o tym...
    nie dociera ze chce wlasnei w zgodzie ze swoim sumieniem nie przynalezec
    do tej organizacji ? komus robie krzywde swoja decyzja czy co ?

  • 49. Data: 2014-05-25 11:32:58
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-05-25 10:24, Alek pisze:
    > Co za durne twierdzenie, że zostałeś ochrzczony _wbrew swojej woli_.
    > Za wykazałem, że napisałeś nieprawdę.
    > A temat roweru już przemilczałeś ;P

    fakt jest faktem, fakt ze jestem ochrzczony jest wbrew mojej woli.
    rower ? kiedy bylem chrzczony rodzice nie zwykli byli dawac w zwiazku z
    tym prezentow (bo niby za co ?)

  • 50. Data: 2014-05-25 11:33:43
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-05-25 10:29, Alek pisze:
> [...]
    > rejestru byłoby fałszerstwem dokumentu. A nawet gdyby go wykreślono to
    > skutki szczepienia i tak są nieodwaracalne.

    madralo, powiedz gdzie napisalem ze chce aby minie WYKRESLILI ?