  • 51. Data: 2014-05-25 11:34:28
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-05-25 10:40, Alek pisze:
    > Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał

    > I raz na jakiś czas znajdzie sie jakiś "news", który też się uprze.
    > Pytam PO CO?

    ale co tobie do tego ? boli cie ze ja chce skutecznie odejsc z tej sekty ?

  • 52. Data: 2014-05-25 11:35:27
    Od: news <c...@b...ba>

    W dniu 2014-05-25 00:59, T...@s...in.the.world pisze:

    > He, he. Ale kolega wlozyl kij w mrowisko.
    > Jak widze az zlecialo sie polsko-katolickie dresiarstwo (nie mylic z
    > normalnymi katolikami, ale takich w usenecie jakby mniej) z sasiednich
    > grup...

    tez nie rozumiem, po co te klody pod nogi - jak ktos chce sie wypisac,
    to wypisac i po problemie (oddzielajac katolickie ziarna od plew), a
    wychodzi na to ze "...polokoktowcy nas nie kochają. Ale my ich będziemy
    tak długo kochać, aż oni nas wreszcie pokochają"

  • 53. Data: 2014-05-25 13:11:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-24 22:47, Użytkownik news napisał:

    > co za roznica, buddyzm, islam, hare kriszna... czy musze sie tlumaczyc
    > jakie sa powody ze chce sie uwolnic od krk ?

    Powinieneś. Normalnemu człowiekowi wystarczy że przestanie chodzić
    do kościoła i płacić "dobrowolne datki". I normalny człowiek
    nie bredzi że jak wyjedzie do Austrii to kk wyśle za nim jakąś
    informację.

    > postawilem teze ze giodo uwala wnioski o wydanie decyzji
    > administracyjnej, zgodnej z polskim prawem i konstytucja i zadalem
    > pytanie, czy jest inna droga (NIE w oparciu o giodo) ?

    Nie ma takiej możliwości, skoro dostałeś już jakieś sakramenty
    to twoje dane zostaną w zapisach kk. Czasu nie cofniesz, miej
    pretensję do rodziców że dali cię ochrzcić, wysłali do komunii
    i do bierzmowania.

    > to zaczal mnie ktos umoralniac na sile... bo religia kk jest jedyna
    > sluszna.

    Bo w tym kraju jest faktycznie jedynie słuszna.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2014-05-25 13:13:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-25 11:34, Użytkownik news napisał:

    > ale co tobie do tego ? boli cie ze ja chce skutecznie odejsc z tej sekty ?

    Ty nie chcesz odejść, ci którzy naprawdę chcieli odeszli już dawno
    i po cichu. Ty chcesz pogadać na grupie o swoich wyimaginowanych
    problemach.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2014-05-25 13:17:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-25 11:32, Użytkownik news napisał:

    > fakt jest faktem, fakt ze jestem ochrzczony jest wbrew mojej woli.
    > rower ? kiedy bylem chrzczony rodzice nie zwykli byli dawac w zwiazku z
    > tym prezentow (bo niby za co ?)

    Mam wrażenie ze nie musisz się wypisywać z kk.
    Ty nigdy do niego nie należałeś.

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2014-05-25 13:35:22
    Od: "Zdzichu Pi" <p...@c...com>

    to zaczal mnie ktos umoralniac na sile... bo religia kk jest jedyna sluszna.

    a mozesz to zacytowac (dokladny cytat, kto i jakimi słowami Cie do tego
    przekonywał) ?
    ...bo mam wrazenie, ze to tylko glosy w Twojej głowie ;-)

  • 57. Data: 2014-05-25 13:36:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Alek alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl ...

    > Z jakich formalnych powodów?

    Bo ma takie prawo?
    Czy przynależnośc do koscioła jest dozywotnia?

    A jego powody chyba nie musza cie interesowac?
    Czy one cos zmieniaja w kontekscie tego, czy sie da lub czy sie nie da
    wypisac?

  • 58. Data: 2014-05-25 13:40:41
    Od: "Zdzichu Pi" <p...@c...com>

    no tak, o Wigry 3 mowił zapewne z okazji chrztu ;)

  • 59. Data: 2014-05-25 13:43:04
    Od: "Zdzichu Pi" <p...@c...com>

    no a pojęcie "sumienia" to skąd zaczęrpnąłeś ? ;)

  • 60. Data: 2014-05-25 14:28:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-05-24 06:20, Nostradamus wrote:

    > <ciah>
    >
    > Dla zdrowego psychicznie człowieka nie stanowi to żadnego problemu.
    > Zwisa mi czy "należę" czy też nie do kościoła gdyż nie niesie to
    > praktycznie żadnych skutków.

    Niestety jednak niesie. Od takich prostych, że jakby nie to, że 90+%
    "należy" do KK to sprawa z konkordatem taka oczywista by nie była. Po
    drugie jak ktoś mnie zapisze do na przykład kościoła LPS i będzie się
    podpierał moim członkowstwem, żeby wyłudzić kasę z budżetu... Kończąc na
    tym, że to analogicznie jakbym pozabierał nieglosującym karty i sam
    powypełniał - w końcu na czym im zależy - i tak nie korzystają. Albo
    wydrukował fikcyjną rekomendację dla swojej książki na okładce jakiejś
    nieżyjącej osoby - w końcu jemu (już) wisi.

    A jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze - jakby rzeczywiście
    nie miało to znaczenia, to proboszcz by się nie rzucał:P

    Shrek.