  • 31. Data: 2014-05-24 22:50:17
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 May 2014, news wrote:

    > nie naciskam na odcisk - po prostu
    > odchodze i chce aby ten akt zostal sformalizowany, analogicznie jak wyjechalo
    > z kraju 2 mln obywateli (czesc sie np. wymeldowala i nikt nie robil z tym
    > problemow)

    Objaśniam, że strzeliłeś sobie w stopę.
    To *nie* był dobry argument :)
    Zameldowanie/wymeldowanie jest "zgłoszeniem stanu czynnego",
    a nie "zgłoszeniem zapisania się".
    Temu drugiemu odpowiada np. przyznanie obywatelstwa.
    I ewentualnie "wypisanie się" z niego.
    A w tej sprawie masz równie dużo do gadania ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2014-05-24 22:53:53
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2014-05-24 22:07, Alek pisze:
    > Użytkownik "Nostradamus" <C...@w...pl> napisał

    > Ale się stara ;P

    kuźwa.. co za problem przestac robic problemy takim jak ja ? ale
    proboszcz sie uprze, episkopat sie uprze... zywy nie odejdziesz, cos w
    ten desen. pytam PO CO ?

  • 33. Data: 2014-05-25 00:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik news color1@{wytnij.to}interia.pl ...

    > idz pogadaj z reka...
    > normalnie aby przystapic do kk trzeba byc swiadomym dokonanego wyboru...
    > co za durne tlumaczenie ze niemowle nie wyrazilo sprzeciwu.

    Decyzje podjeli za ciebie opiekunowie prawni? Tak samo jak pewnie w innych
    kwestiach.

  • 34. Data: 2014-05-25 00:59:32
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <llq4em$l09$2@news.vectranet.pl>,
    news <color1@{wytnij.to}interia.pl> wrote:

    > rzekl katol...
    >
    > z mafii tez członkowie moga sie wypisac, ale tylko nogami do przodu
    > widzisz analogie ?

    He, he. Ale kolega wlozyl kij w mrowisko.
    Jak widze az zlecialo sie polsko-katolickie dresiarstwo (nie mylic z
    normalnymi katolikami, ale takich w usenecie jakby mniej) z sasiednich
    grup...
    --
    TA

  • 35. Data: 2014-05-25 01:12:26
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .atman.pl...

    > He, he. Ale kolega wlozyl kij w mrowisko.
    > Jak widze az zlecialo sie polsko-katolickie dresiarstwo (nie mylic z
    > normalnymi katolikami,

    normalni to jacy?
    mają inny dekalog, czy tylko inne mózgi?

    A.

  • 36. Data: 2014-05-25 01:16:04
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    rzekl katol...

    z mafii tez członkowie moga sie wypisac, ale tylko nogami do przodu
    ___

    Skoro potrzebujesz się "wypisywać", to znaczy, że czujesz ich władzę nad
    sobą. Więc jesteś słabym lewakiem.
    I nikt sobie tobą nie będzie zawracać głowy, nie jesteś aż tak ważny.
    Możesz się zapisać do komsomołu, ruchu kiełbas z brodą, albo partii
    milicjantów - who cares?

    A,

  • 37. Data: 2014-05-25 06:35:08
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek S." napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-05-24 18:46, news pisze:

    > chcę się wypisac i nikomu nic do tego.
    >

    >Zaczynasz temat na grupie, a potem piszesz, że nikomu nic do tego... >

    "Dla zdrowego psychicznie człowieka nie stanowi to żadnego problemu" ;)

    Pzdr
    Nostro

  • 38. Data: 2014-05-25 06:38:36
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .

    > Żadne "wypisywanie" nie jest do tego potrzebne.

    >Buddystom? A nie wiem. Ale już dla anglikanina "papista" brzmiało
    >co najmniej do niedawna jak "zdrajca stanu" :> (przed jakąś godziną
    >przytaczane w 1 PR).

    Sądzisz że sprawdzano akty urodzenia ?
    Raczej liczyła się deklaracja i uprawianie danej religii, a nie sam fakt
    "zapisania się".

  • 39. Data: 2014-05-25 09:51:13
    Od: Kubuś Puchatek <a...@e...com.pl>

    Dnia 24.05.2014 o 14:12 wowa <w...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > przez meke....
    >
    > przeczytalem dwa ostatnie wyroki wsa w tej sprawie (a wlasciwie w
    > sprawie urzedu i przepisow, w oparciu o ktore mozna się z tej sekty
    > skutecznie wypisac, bo innego bata w tym kraju nie ma)
    >
    > http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/1BE9F7FF11
    >
    > http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/CC97ABDD31
    >

    > wyglada na to ze giodo ma jakiegos gotowca i tym gotowcem odwala
    > wszystkie wnioski zainteresowanych wystapieniem z kosciola.
    >
    > czy jest zatem jakis sposob na szefa giodo ? bo wyglada to troche jak
    > znany cytat "sad sadem a sprawiedliwośc musi byc po naszej stronie"

    Aha, zwłaszcza pkt 4 i 6...

    Kamil

  • 40. Data: 2014-05-25 10:24:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał

    > idz pogadaj z reka...

    Niewątpliwie byłby to bardziej sensowny rozmówca.

    > normalnie aby przystapic do kk trzeba byc swiadomym dokonanego
    > wyboru...

    Jesteś dowodem na to, że i tym razem piszesz nieprawdę.
    Czy ty w ogóle czytasz swoje posty?

    > co za durne tlumaczenie ze niemowle nie wyrazilo sprzeciwu.

    Co za durne twierdzenie, że zostałeś ochrzczony _wbrew swojej woli_.
    Za wykazałem, że napisałeś nieprawdę.
    A temat roweru już przemilczałeś ;P