  • 31. Data: 2004-12-02 17:31:05
    Temat: Re: jak to jest licencje oprogramowania a zagubione plyty cD
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 01 Dec 2004 23:28:45 +0100,
    Arek <a...@e...net> screamed:

    > Bzdura wierutna.
    > I pozostanie wierutna bzdura dopoki prawo w Polsce stanowi Sejm,
    > a nie M$.

    Pelna zgoda, tylko powiedz to komus kto kupuje ww produkt w/dla instytucji
    edukacyjnej. (:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 18:30:14 user up 10448 days, 6:25, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Poszerzaj swoje horyzonty - wyburz dom z naprzeciwka.

  • 32. Data: 2004-12-03 04:57:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paszczak wrote:

    > Mógłbyś mnie naprowadzić na przepis, który to reguluje? Bo mam kilka

    Konstytucja dość wyraźnie określa, jaka 'firma' zajmuje się tworzeniem
    prawa - i bynajmniej nie jest to M$ ;)

    > płytek Win98, a nie mam do nich instrukcji z 'certyfikatem autentyczności'
    > czy jak to oni nazywają. W MS czy BSA mówią, że bez instrukcji się nie
    > liczy i mogę co najwyżej liczyć na uprzejmość kontrolera.

    Kontroler to Cię może w d*.*ę pocałowac - od ścigania przestępców jest
    policja oraz prokuratura, a od wydawania wyroków - sąd.

  • 33. Data: 2004-12-03 04:58:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RAV wrote:

    > a jak udowodnisz ze to oryginał?

    W Polsce udowadnia się winę, a nie niewinność (z wyjątkiem spraw o
    ustalenie ojcostwa ;) )

  • 34. Data: 2004-12-03 05:00:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > A jak tam pański pozew przeciwko Microsoftowi, panie Arnoldzie? CZy
    > UOKiK nadal "bada sprawę"?

    Oszustwo to raczej nie, ale może 51KW? Złośliwe wprowadzanie w błąd? ;)

  • 35. Data: 2004-12-03 08:37:00
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > W Polsce udowadnia się winę, a nie niewinność (z wyjątkiem spraw o
    > ustalenie ojcostwa ;) )

    A może by tak usystematyzować te dyskusje o "legalności" oprogramowania
    i oddzielić wątek karny od cywilnoprawnego?
    nn

  • 36. Data: 2004-12-03 13:50:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nikodem Nijaki wrote:

    > A może by tak usystematyzować te dyskusje o "legalności" oprogramowania
    > i oddzielić wątek karny od cywilnoprawnego?

    A, słusznie, słusznie.

  • 37. Data: 2004-12-03 14:43:23
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A, słusznie, słusznie.

    A kto zrobi dobry początek?
    Osobiście uważam temat za nader ciekawy i na czasie ...
    nn