  • 1. Data: 2002-09-09 17:54:47
    Temat: jak brzmi art.280 par 1 kk?
    Od: "mirooz" <m...@k...pl>

    jak brzmi art.280 par 1 kk?

    dziękuję za pomoc

    Mirek

  • 2. Data: 2002-09-09 18:09:16
    Temat: Re: jak brzmi art.280 par 1 kk?
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mirooz" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:alin91$3cc$1@news.tpi.pl...
    > jak brzmi art.280 par 1 kk?

    Art. 280. § 1. Kto kradnie, używając przemocy wobec osoby lub grożąc
    natychmiastowym jej użyciem albo doprowadzając człowieka do stanu
    nieprzytomności lub bezbronności, podlega karze pozbawienia wolności od lat
    2 do 12.

    pozdr

    ssj5

  • 3. Data: 2016-10-11 11:44:01
    Od: a...@g...com

    Mam troje dzieci prace i przyznałam się do uderzenia chłopaka co mi za to grozi?

  • 4. Data: 2016-10-11 16:25:01
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-11 o 11:44, a...@g...com pisze:
    > Mam troje dzieci prace i przyznałam się do uderzenia chłopaka co mi za to grozi?

    Rozumiesz różnicę między uderzeniem kogoś a rozbojem, czy nie za bardzo?
    Lepiej od razu powiedz co mu zajumałaś po tym jak go pobiłaś.

    A rożnica jest taka jak między piciem w Szczawnicy i szczaniem w
    piwnicy, czyli kolosalna.

    --
    Sonn