  • 1. Data: 2002-09-09 16:34:07
    Temat: antypolak - dlugie
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Pozwolilem sobie to przepisac na pl.soc.prawo
    Od poczatku, sytuacja taka, jest sobie gosc, ktory biega po kanalach
    bredzac:

    <antypolak> CZYM JEST POLSKA NICZYM !!!!
    <antypolak> POWINO SIE POLAKOW ZNISZCZYC,UROCHOMIC PIECE PO
    <antypolak> NIEMCACH I PALIC POLAKOW ZYWCEM.ZLAPAC MALE POLSKIE BACHORY
    ZLAPAC ZA NOGI
    <antypolak> I PIERDOLNAC GLOWA O SCIANE,PO CO MA ZYC NASTEPMA GENERACJA
    DARMOZJADOW I
    <antypolak> DEBILI.POLACY JEST TO NAROD DARMOZJADOW I NIEROBOW NIC Z NICH
    BEDZIE.
    <antypolak> NADAJA SIE TYLKO DO PUSZKI JAKO ZARCIE DLA PSOW !!!!.ZABIJCIE
    CIE POLSKIE SWINIE
    <antypolak> ZATRUWACIE TYLKO SRODOWISKO NATURALNE NIE MA Z WAS ZADNEGO
    POZYTKU !!
    <antypolak> PRECZ Z POLSKA!!! SMIERC POLSCE !!!

    w/g Tomka "BloodMan'a" Tomkowiaka polskie prawo na to:

    Kodeks Wykroczeń z dnia 20 maja 1971r po zmianach 1 marca 2002.
    Rozdział VIII, Art.49, $1
    "Kto w miejscu publicznym demonstracyjnie okazuje lekceważenie Narodowi
    Polskiemu, Rzeczypospolitej Polskiej lub jej konstytucyjnym organom,
    podlega karze aresztu lub grzywny"

    Kodeks Karny z dnia 6 czerwa 1997r po zmianach 27 lipca 2001.
    Rozdział XVI, Art.133
    "Kto publivcznie znieważa Naród lub Rzeczypospolitą Polską, podlega karze
    pozbawienia wolności do lat 3"

    KK j/w
    Rozdział XXXII, Art.255, $2
    "Kto publicznie nawołuje do popełnienia zbrodni, podlega karze pozbawienia
    wolności do lat 3"

    KK j/w
    Rozdział XXXII, Art.256
    "Kto publicznie [...] nawołuje do nienawiści na tle różnic
    narodowościowych,
    etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozawienia wolności
    do lat 2"

    KK j/w
    Rozdział XXXII, Art.257
    "Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z
    powodu jej
    przynależności narodowościowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z
    powodu
    jej bezwyznaniowości [...] podlega karze pozbawienia wolności do lat 3"

    ...i jeszcze troche...

    Pytania brzmia:
    a) czy IRCnet jest miejscem publicznym.
    b) co z takim gosciem poczac (nie liczac banowania, ignorowania).

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 2. Data: 2002-09-09 18:13:25
    Temat: Re: antypolak - dlugie
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Tomasz Pyra wrote:
    > raczej jest medium
    > mozna zlozyc chyba doniesienie do prokuratury.

    Na podstawie ktorego z paragrafow?

    > Potrzbny bedzie log, jacys swiadkowie (z imienia, nazwiska i adresu),
    > dokladny czas zajscia (najlepiej jak sie to powtarza wielokrotnie), oraz
    > adres IP.

    Oj to sie powtarza nawet kilka razy dziennie. Problemem moze byc,
    jesli sie nie myle, to, iz gosc
    nie mieszka w polsce.

  • 3. Data: 2002-09-09 18:22:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

  • 4. Data: 2002-09-09 18:46:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Na podstawie ktorego z paragrafow?

    Najlepiej chyba brzmi:
> [...]
    pozbawienia wolności do lat 3"

    > Oj to sie powtarza nawet kilka razy dziennie. Problemem moze byc,

    No to jak nie w polsce to podpada pod ichnia prokurature gdzie moze byc juz
    gorzej, choc doniesienie zlozyc mozna chyba.
    Podaj IP to sprawdze skad jest (mozesz wyslac na priva)

  • 5. Data: 2002-09-09 19:18:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Tomasz Pyra wrote:
    > No to jak nie w polsce to podpada pod ichnia prokurature gdzie moze byc juz
    > gorzej, choc doniesienie zlozyc mozna chyba.
    > Podaj IP to sprawdze skad jest (mozesz wyslac na priva)

    Skad jest to nie problem w ripe sprawdzic ;>
    Co do IP : ny-chicagost4a-198.buf.adelphia.net is 24.49.99.198

  • 6. Data: 2002-09-09 20:42:16
    Od: "Dariusz Kulinski / TaKeDa" <c...@N...com>

    Tomasz Pyra wrote:
    > No to jak nie w polsce to podpada pod ichnia prokurature gdzie moze
    > byc juz gorzej, choc doniesienie zlozyc mozna chyba.
    > Podaj IP to sprawdze skad jest (mozesz wyslac na priva)

    adres wyglada na osobe mieszkajaca w Chicago (zreszta
    jak by inaczej) przypuszczam ze to jakis polski Zyd, ktory
    emigrowal do usa. Oni najczesciej tak sie zachowuja.

    --
    takeda

  • 7. Data: 2002-09-09 22:13:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Skad jest to nie problem w ripe sprawdzic ;>
    > Co do IP : ny-chicagost4a-198.buf.adelphia.net is 24.49.99.198

    Faktycznie chicago - powiedz jeszcze gdzie sie tak popisuje, bo moze jak
    nie mozna prawem z tym walczyc to mozna lewem :-)

    A co do prawa to musisz poradzic sie kogos kto sie zna na amerykanskim
    prawie. A oni tam to moga miec niezla wolnosc slowa :-)

  • 8. Data: 2002-09-09 22:16:59
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Tomasz Pyra wrote:
    > Faktycznie chicago - powiedz jeszcze gdzie sie tak popisuje, bo moze jak
    > nie mozna prawem z tym walczyc to mozna lewem :-)

    Generalnie to chyba na wszystkich kanalach miejskich, shituje go gdzie
    moge. Wchodzi na kanal, po otrzymaniu bana whoisuje Cie i wlazi na
    inne kanaly na ktorych siedzisz i tak dalej.
    A co do wolnosci slowa, nie sadze aby bylo to az tak tolerancyjne...

  • 9. Data: 2002-09-09 23:05:57
    Od: "Maciej 'GlaNiK' Pepliński" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Pozwolilem sobie to przepisac na pl.soc.prawo
    > Od poczatku, sytuacja taka, jest sobie gosc, ktory biega po kanalach
    > bredzac:

    [cut]

    Ja tak w troche innej forimie, wiem ze ten osobnik laczy sie z poza Polski
    I mysle tez iz w Polsce nie mieszka, zastanawiam sie jednak nad tym
    skad (zkad ?) zna na tyle dobrze jezyk polski, kiedys sie go o to pytalem,
    dalej obrazal etc. Jednak juz inaczej ... A to mi dalo dowody na to iz zna
    polski jezyk dosc dobrze.

    Pozdrawiam
    Maciej "GlaNiK" Pepliński

  • 10. Data: 2002-09-10 19:08:19
    Od: "Olek Leicht" <l...@S...enter.net.pl>

    Użytkownik "Maciej 'GlaNiK' Pepliński" <g...@t...pl> napisał
> [...]
    > dalej obrazal etc. Jednak juz inaczej ... A to mi dalo dowody na to iz zna

    Tez kiedys probowalem to od niego wyciagnac. Za pierwszym razem nie zwrocil
    uwagi na zadane pytanie, ale gdy powtorzylem, to powiedzial, ze sie nauczyl
    od sluzacych - Polakow, ktorych ponoc zatrudnia za marne pieniadze ;) Jakos
    watpie w to, zeby go tego nauczyli - antypolak nie popelnia wlasciwie
    zadnych bledow jezykowych i gramatycznych, a i uzywa typowo polskich slow
    wyrazen (takze wulgaryzmow).

    --
    Olek Leicht [ leicht @ enter.net.pl | leicht @ go2.pl]
    ICQ:57566075