  • 301. Data: 2024-10-27 11:49:06
    Temat: Re: imigranci
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2024 o 00:37, alojzy nieborak pisze:

    Te statystyki trzeba rozumieć i potrafić ocenić. Przytaczanie ich bez
    znajomości kontekstu do niczego mądrego nie prowadzi.

    > Morderstwo, rabunek, przestępstwa seksualne: Niemcy padają ofiarami
    > migrantów znacznie częściej niż odwrotnie. Liczba przestępstw
    > seksualnych wzrosła z 46 800 w 2013 do ponad 126 000 w 2023. FAZ wzywa
    > teraz do omówienia ,,kulturowego wpływu migrantów".

    Zdarzają się gwałty kobiet na mężczyznach, ale te są bardzo rzadkie. W
    Polsce w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat było kilka i wszystkie
    omawiane są na uczelniach i szkołach Policji jakie wyjątkowe. Są jeszcze
    gwałty wśród homoseksualistów, ale oni przeważnie nie składają
    zawiadomień. Wynika to głównie ze wstydu. Kobiety składają zawiadomienie
    w razie obawy przed ciążą, albo Policja się o nich dowiaduje od służb
    ratunkowych lub osób udzielających pomocy - jak sprawca zrobi poważną
    krzywdę dziewczynie. A i tak podobno wiemy o około 2~4% zgwałceń. Tak
    twierdzi literatura przedmiotu.

    Ponieważ zdecydowana większość imigrantów, to mężczyźni, więc
    konstatacja, że to oni gwałcą Niemki, a nie Niemki ich jest niezbyt
    odkrywcza. Po za tym jeszcze należałoby uszczegółowić, czy mówimy o
    napaściach na tle seksualnym, czy gwałtach, bo wydaje mi się, że o tym
    pierwszym. Idąca w mini ulicą piękna kobieta jest dla tych imigrantów
    zjawiskiem po prostu nieznanym. Oczywiście kobiety mają prawo się stroić
    i pod żadnym powodem nie należy tego traktować jako zaproszenia do
    gwałtu, ale z kolei jak taki imigrant "zygnie" do Niemki, to ta w panice
    zgłasza napaść. To nabija statystyki.

    > Skojarzenia/pokuta
    > Bundesrepublika uprawia numecogię. W Kraju Saary weszło w życie nowe
    > rozporządzenie dotyczące przydziału tablic rejestracyjnych. Urzędy
    > zostały poinstruowane, aby nie przydzielać niektórych kombinacji znaków,
    > takich jak "AH 18", "AH 88", "HH 18" i "HH 88". Od 1957 roku istnieje
    > ogólnokrajowe rozporządzenie, które zabrania przydzielania tablic
    > rejestracyjnych z kombinacjami liter "KZ", "SA" i "SS"

    I to wina imigrantów? Ja bym Ci tu podsuną kilka większych bzdur
    realizowanych tu w Polsce nie tylko bez żądania ze strony samych
    zainteresowanych, co wręcz pomimo sprzeciwu. I dotyczy to różnego
    rodzaju mniejszości narodowych, a nawet lokalnych polityków. Ot tak na
    wszelki wypadek, żeby nikt nie powiedział, ze nic nie zrobiliśmy.

    > Pont-de-Claix k/Grenoble. 84-latka padła ofiarą gwałtu w swoim
    > mieszkaniu w środę wieczorem. Otworzyła drzwi nieznanemu "młodemu
    > człowiekowi", ok. 25 lat, który obezwładnił ją pod groźbą noża i
    > zgwałcił. Uciekł zabierając biżuterię i kartę bankową

    Wiadomo coś o tym, by był imigrantem?

    > Szwedzkie Centrum Danych Materiałów Wybuchowych stwierdziło, że użycie
    > granatów ręcznych przez gangi wzrosło w 2024 r. ponad dwukrotnie w
    > porównaniu z rokiem ubiegłym. Celem zamachów sa mieszkania, w których
    > mieszkają rywalizujący ze sobą gangsterzy lub ich krewni.

    Bo oni sobie robią swoje struktury siłowe. Szwed, jak go inna osoba
    oszuka, albo skrzywdzi, to idzie do tamtejszej Policji. Ale co ma zrobić
    taki nielegalny imigrant? Leci do szefa lokalnej "Yakuzy". No i szwedzka
    Policja przy pomocy organów ścigania może niesfornego sprawcę zamknąć
    nawet do wiezienia, a Yakuza nie. Jakoś muszą zareagować. To wrzucają
    granat sprawcy do sypialni. Niezbyt to mądre, ale pewnie skuteczne.
    Następny się zastanowi, czy oszukać pobratymca. U nas też podobne
    historie się zdarzaj, tylko jeszcze na wrzucanie granatów nie wpadli, bo
    pewnie mniej dostępne. Ale koktajle Mołotowa już widziałem.

    > Niemcy. 180 tys. euro miesięcznie dla właściciela hotelu, by przyjął
    > azylantów. Wysokie i bezpieczne dochody z wynajmu, a koszty remontów
    > pokrywa miasto: kwaterunek dla imigrantów to lukratywny biznes. Państwo
    > i gminy wydają na to dziesiątki mld euro z podatków

    W Polsce też są takie miejsca. I to niemało. Przecież mamy masę
    imigrantów z Ukrainy. Tych z krajów arabskich nie mamy bop jeśli ich nie
    pilnujemy, to wędrują za większym socjalem na zachód.

    > Niemcy. Monachium. Sprzedawcy owoców i kasztanów na Karlsplatz są
    > zdesperowani i czują się zagrożeni z powodu rozpanoszonych band młodych
    > imigrantów. Obawiają się o swój biznes: ,,Klienci boją się wycągnąć
    > portfel".

    Tylko teraz bym zapytał, czy poinformowali o tym lokalna Policję. Bo to
    jest sytuacja wymagająca po prostu prewencji.

    > ?? "Clermont-Ferrand jest jak Marsylia, tylko mniejsza." W niegdyś
    > spokojnej stolicy Owernii dilerzy działają w biały dzień i w samym
    > centrum. Prokurator: "Kiedyś dilerzy byli dyskretni, teraz mamy do
    > czynienia z prawdziwą armią, która niczego się nie boi"

    To może powinna zacząć się bać prokuratorów. Przy czym, jakby ludzie nie
    kupowali od nich narkotyków, to by nie było dilerów. Może to dobry
    moment na zastanowienie się nad rozwiązaniem takich problemów. W USA
    próbowali wprowadzić zakaz sprzedaży alkoholu i powstała mafia :-)

    > ?? Dżanat, turystyczne miasto na Saharze. W piątek 11 października
    > turystka ze Szwajcarii siedziała w kawiarni, gdy rzucił się na nią
    > osobnik z nożem i poderżnął jej gardło krzycząc ,,Allah Akbar". Ujęli go
    > świadkowie. Władze Algierii milczały przez 10 dni.

    Przykra sytuacja. Tylko czemu oczekujemy głosu ze strony władz Algierii?
    Idioci wszędzie się trafiają. Czy jak u nas zabiją obcokrajowca, to
    powinien się wypowiadać Prezydent RP, albo Premier RP?

    > ?? Paryż. 20-letniej studentce, adeptce sztuk walki, udało się obronić
    > przez gwałcicielem, który zdążył zerwać z niej ubranie zanim dostał kopa
    > w jaja. Algierczyk, we Francji od stycznia, nie trafi do więzienia.
    > Dostał rok w zawiasach i rok warunkowego.

    I znowu oczywiście ubiór nie powinien być traktowany jako przyzwolenie
    do gwałtu, ale skoro go obezwładniła, a on zanim ona podjęła działanie
    ja rozebrał, to nie chce wyjść na chama, ale zdaje się, ze nie miała
    wiele do zdejmowania.

    I tak generalnie. Pomysł z ubogaceniem kulturowym poprzez import
    przypadkowych ludzi z innego kręgu kulturowego uważam za chybiony.
    Natomiast to nie jest tak, że każdy imigrant, to jakiś zboczeniec
    dybiący na kobiety. Oni tu przyjechali z przyczyn ekonomicznych i
    generalnie czekają na kolejny socjal nie mając nic do roboty pomiędzy
    jedną wypłatą, a drugą. Nie pracują. W zasadzie nie mają rodzin, bo ich
    kobiety zostały w kraju pochodzenia i czekają na wysyłkę kasy. Ci,
    którzy byli w wojsku wiedzą, że nie ma nic gorszego, jak nudzące się
    wojsko. Zaraz coś wymyślą. Opowieści o przypinaniu pinezkami liści do
    drzew czy malowaniu trawy na zielono nie wzięły się "z sufitu".
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 302. Data: 2024-10-27 12:04:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zdarzają się gwałty kobiet na mężczyznach, ale te są bardzo rzadkie. W
    > Polsce w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat było kilka i wszystkie
    > omawiane są na uczelniach i szkołach Policji jakie wyjątkowe.

    Zapewne było więcej, ale sądząc po tym jak traktuje się na komisariacie
    ofiary oszustwa na allego, to wcale się nie dziwie że faceci ich raczej
    wam nie zgłaszają.

    > Ponieważ zdecydowana większość imigrantów, to mężczyźni, więc
    > konstatacja, że to oni gwałcą Niemki, a nie Niemki ich jest niezbyt
    > odkrywcza.

    Ale to ze robią to około 10 razy częściej niż Niemcy Niemkom to już
    interesująca anomalnia - zwłaszcza że migracje nie powodują większej
    przestępczości. Taka rasistowska ta starystyka - ja bym ocenzurował:P

    > Natomiast to nie jest tak, że każdy imigrant, to jakiś zboczeniec
    > dybiący na kobiety.

    Oczywiście że nie. Ale statystyka jest jaka jest - jest ich dziesięć
    razy więcej niż wśród autochionów. Więc pieprzenie o badaniach że nie są
    bardziej niebezpieczni świadczy tylko o robieniu kurwy z nauki. Podobnie
    zresztą jak są badania że schizofrenicy nie są bardziej niebezpieczni
    niż zdrowi na umyśle. Tylko schizofreników jest 1%, a wśród sprawców
    zabójstw 10%. Znów 10 razy więcej...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 303. Data: 2024-10-27 12:39:18
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-27 o 12:04, Shrek pisze:

> [...]
    > zresztą jak są badania że schizofrenicy nie są bardziej niebezpieczni
    > niż zdrowi na umyśle. Tylko schizofreników jest 1%, a wśród sprawców

    Jedyną udaną integrację jaką kojarzę było przysposobienie dzieci
    greckich do życia w PL. Wiadomo, dzieci szybciej chłoną język.
    https://ohistorie.eu/2018/12/02/grecy-i-macedonczycy
    -w-prl/

    Później kojarzę 120 tys czeczenów w l.90. Ci podobno rozpłynęli się po
    europie. Zbyt wiele o nich nie wiadomo.

    Integracja dorosłych idzie słabo lub nie idzie wcale, tyle wiadomo z DE
    czy Szwecji i to przy zdecydowanie wyższych nakładach niż może zaoferwać PL.

  • 304. Data: 2024-10-27 14:20:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2024 o 12:39, alojzy nieborak pisze:
    > Integracja dorosłych idzie słabo lub nie idzie wcale, tyle wiadomo z DE
    > czy Szwecji i to przy zdecydowanie wyższych nakładach niż może zaoferować
    > PL.

    Nie sądzisz, że właśnie owe wyższe nakłady mogą stać na przeszkodzie
    integracji? Bo pracować mu8si się po prostu opłacać. Jeśli za
    niepracowanie dostajesz tyle samo, co za pracowanie, to naprawdę nei
    trzeba być imigrantem, by niepracowań.

    Po za tym chciałbym wiedzieć, jak sobie wyobrażasz tę integrację. Mają
    zmienić wiarę na chrześcijańską? Z zakładaniem rodzin jest problem, bo
    oni tam niezbyt wiele kobiet mają, a europejki niespecjalnie są
    zainteresowane integracją z nimi.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 305. Data: 2024-10-27 15:02:15
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

> [...]
    > integracji? Bo pracować mu8si się po prostu opłacać. Jeśli za
    > niepracowanie dostajesz tyle samo, co za pracowanie, to naprawdę nei

    A to już ich pułapka. Niech poproszą lewaków/Kfiatków o jakieś genialne
    rozwiązania.

    Ja tylko naprowadzam:
    https://pbs.twimg.com/media/GaQKcTRWgAAs-Oo?format=j
    pg&name=medium

    Do zweryfikowania prostym sposobem. Wystarczy w gógla wklepać: po angielsku:
    "reprezentacja usa/uk w międzynarodowym konkursie chemii/matematyki/fizyki"
    i sprawdzić na oko pochodzenie, czy to są bardziej
    azjacu/biali/latynosi/murzyni

    Dwa z setek przykładów:
    https://www.aapt.org/aboutaapt/images/24-Physics-Tea
    m-Gold_web.jpg

    https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1647865150OKZo
    L14kqynzdu36KxZVSd,w400.jpg

    > Po za tym chciałbym wiedzieć, jak sobie wyobrażasz tę integrację.

    Zamknąć do ośrodka i wbijać podstawy języka.

    > Mają zmienić wiarę na chrześcijańską?

    :) Raczej nie.

    > Z zakładaniem rodzin jest problem, bo
    > oni tam niezbyt wiele kobiet mają, a europejki niespecjalnie są
    > zainteresowane integracją z nimi.

    Kfiatka pytaj.

    ZMYWAK: POLAK + BRYTYJKA = [BŁĄD 404: Nie znaleziono związku]
    https://www.youtube.com/watch?v=71HD_BqYvEI

    A przeca odległość kulturowa PL-UK jest znacznie mniejsza niż
    PL-muzułmanie/afrykanie

  • 306. Data: 2024-10-28 00:43:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-10-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No trudno - niech wracają tam gdzie panują takie zasady albo się
    > dostosowują.

    JUz są obywatelami i pozamiatane. Mogą chcieć co im sie podoba.

    > Bez przesady. Można wybrać brak. Jak rozumiem chodzi ci brak religii
    > "ateizm":P

    Nie można. Nie ma takiej opcji, np. w Indonezji. Są jakies prawne
    uwarunkowania.

    > Mniej więcej jak u nas. W sumie jak się obnosisz też mają w dupie.

    Na to bym jednak w krajach z urzędowym Islamem nie liczył, więc jesli
    szukasz różnic, to jest np. taka. Ale ten europejski Islam, który wynika
    z biedy i braku edukacji, jest duzo bardziej wojowniczy niż typowy Islam
    w krajach gdzie dominiuje i u ludzi o duzo niższym poziomie materialnym
    niż ci z gett Europy.

    > I takiego nie popieram.

    Dlaczego w sumie, skoro to ułatwia prawnie sprawy rodzinne, jak opieka
    na dziecmi, czy dziedziczenie, czy alimentacje?

    --
    Marcin

  • 307. Data: 2024-10-28 00:52:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-10-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Od Jezusa to ty się odwal - u nas to obraza WC:P
    >
    > A tak na poważnie - poparcie dla szariatu nie zależy (a w zasadzie nie
    > tylko i nie w pierwszej kolejności) od zamożności. Warunkiem w
    > przybliżeniu koniecznym jest urodzić się muzułmaninem. A potem masz

    Kupa tych najbardziej radykalnych to jacyś konwertyci....

    > dodatkowe kryteria, że jak ktoś w życiu do czegoś doszedł to raczej mu z
    > szariatem nie pod drodze. No i oczywiście mamy lewicę, ale o nich czasem
    > ciężko dyskutować na gruncie logiki, wiec to pomińmy, bo jak logicznie
    > dyskutować o czymś co nie jest logiczne;)

    Że zalezy od zamozności to oczywiście pewne uproszczenie czy skrót
    myslowy. Jak będziesz miał bogatego katolickiego katabasa, to przecież
    jest zamozny a pewnie chętnie by ukamieniował wszystkich nie dających na
    tacę. Zamożny w sensie pozycji społecznej, nie $$$ w kieszeni.
    Ekstremistyczni przywódcy religijnych raczej głodem nie przymierają. Ale
    prawidłowość jest taka, że masz ludzi prostych (niewykształconych),
    trafiają oni w nowe środowisko, gdzie z róznych powodów sie nie
    odnajdują. Tkwią w tym środowisku klepiąc biedę i utrzymując swój status
    w tym edukacyjny. Takie masy, z najniższej warstwy społecznej, nie są
    ani zamozne ani wykształcone, za to są podatne radykalizacji religijnej
    z oczywistych powodów.

    --
    Marcin

  • 308. Data: 2024-10-28 01:13:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-10-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To nie do końca prawda. Jeszcze przed wojną Ukraincy na budowach
    > zarabiali często więcej niż Polacy - Polak mieszkał gdzieś w okolicy i
    > był jednak do domu przywiązany - jakby nie był to by... do roboty za
    > granicę pojechał. Ukrainiec nie - jak mu oferowali więcej 200 km dalej,
    > to nie miał większych problemów żeby się przeprowadzić. I efekt był taki
    > że Ukraincy bardzo niechętnie mówili ile zarbiają, bo by ich gorzej

    To prawda, ale w omawianym konktekscie to wyjatek, nie reguła. Polacy są
    obsesyjnie przywiązani do posiadania domu. Normą światowa jest, że
    migrujesz za pracą. Często sprzedajesz dom. Jak krótki kontrakt bez
    perspektywy przedłużenia to dajesz mieszkanie w wynajem.

> [...]
    > inżynierom (dobrzy monterzy, zbrojarze, nawet murarze) - inna sprawa że
    > inżynierom na budowie u nas płacą chujowo;). "Niskie płace" migrantów
    > wynikaja właśnie z tego że pracują w dużej mierze na stanowiskach
    > "przynieś, podaj" a to dlatego że Polacy na nich pracować nie chcą, bo
    > mają większą motywację żeby znaleźć lepszą pracę. Im nie starcza na
    > życie na poziomie jaki jest dla nich akceptowalny a migrantom tak -
    > podobnie jak w Polsce Polak chce normalnie żyć a jak pojedzie na dorobek
    > na saksy to akceptuje mieszkanie ze współpracownikami jak jest na dorobku.

    No więc zwykle jest roznica między "lokalsem" a immigrantem. Lokalsi nie
    chcą wykonywac niektórych prac, a immigrant zarobkowy (bez prawa stałego
    pobytu) ma perspektywę swojego kraju pochodzenia. To są dla niego dobre
    pieniądze.

> [...]
    > inżyniera, a w sumie na większosci stanowisk wcale dobrego inżyniera nie
    > trzeba. Więc studia inżynierskie, co jest dość zabawne w kontekście
    > "sprowadzimy inżynierów i lekarzy z Afryki" wcale nie gwarantują dobrych
    > zarobków - powiedzmy średnie - zaleta jest taka że nie trzeba robić
    > fizycznie. Więc dla migranta to średni interes inwestować w siebie przez
    > dobre kilka(naście) lat żeby zarabiać tyle samo co dobry monter czy
    > spawacz jeśli on ty przyjechał zarabiać a nie siedzieć za biurkiem - jak
    > mu na wygodnej pracy zależy to socjal woli:P

    Monter czy spawacz to są dobre zawody. To, że kazdy musi być inzynierem
    to jest bardziej obsesja krajów rozwiniętych, jesli nie rozpuszczonych.
    Teraz pytanie, czy tego szariatu na manifestacji domagali się monterzy i
    spwacze? :)

    --
    Marcin

  • 309. Data: 2024-10-28 01:14:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-10-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No właśnie - to że w jakimś ktaju istnieją biedni ludzi (w każdym
    > istnieją) nie znaczy to że nie jest celem migracji - ważna jest w
    > przybliżeniu mediana.

    Ale my tu o czym innym.

    > Normalnie - szkoła, uczelnia, co kto lubi i chce. Na uczelniach jest
    > znacznie więcej studentów z za granicy niż by wynikało ze stosunku w
    > społeczeństwie.

    I dlaczego imigranci z tego nie korzystają żeby zdobyć
    wykształcenie/zawód?

    --
    Marcin

  • 310. Data: 2024-10-28 05:56:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale my tu o czym innym.

    To ja się pogubiłem:P

    > I dlaczego imigranci z tego nie korzystają żeby zdobyć
    > wykształcenie/zawód?

    No korzystają, tylko nie ten typ imigranta, który sprawia problemy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!