  • 291. Data: 2024-10-26 13:10:34
    Temat: Re: imigranci
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Równe traktowanie oznacza po prostu równe traktowanie.

    Więc czego nie rozumiesz?

    > To nie komunizm, że każdemu należy się wg potrzeb.

    Dziecko drogie, równe zaspakajanie potrzeb, to zupełnie coś innego, niż
    równe traktowanie.

    > Jak Ty nie przyjdziesz do pracy, to
    > wywalą Cię z roboty i nie dostaniesz pensji. Możesz ewentualnie dostać
    > zasiłek albo użebrać. Mieszkania Ci nikt nie da.

    Ale nie wsadzą mnie do "przejściowego" obozu (niemal więzienia), albo
    nie wypierdolą za granicę?

    > Problemem jest to, że z głodu
    > zaczęliby kraść.

    No, bo jak biały prawilny biały obywatel kradnie z głodu, to problemu
    nie ma.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 292. Data: 2024-10-26 13:38:52
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.10.2024 o 16:13, J.F pisze:

    > Ale tylko tego prawa ci brakuje dla imigrantów ?

    Nie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 293. Data: 2024-10-26 13:48:08
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-26 o 13:10, Kviat pisze:

    > Więc czego nie rozumiesz?

    Jak twoi fumfle chcą taniej siły roboczej niech se umiejscowią fabryki
    gdzie jest tania siła robocza.

    Wkleja jątrząca:
    https://www.youtube.com/watch?v=UMGl30B5HpQ

    Najlepij nie bombardować/destabilizować innych państw, może pomoże.
    Czemu Kfiatku idziesz w gadkę Sorosowa, bawisz się w zbawiciela zamiast
    pogadać o przyczynach?

    Próbujesz leczyć objawowo zamiast przyczynowo, może w tym jest problem?
    https://x.com/5555_ak2/status/1832425983984464167

  • 294. Data: 2024-10-26 14:04:22
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.10.2024 o 07:19, Shrek pisze:

    > A tak na poważnie - poparcie dla szariatu nie zależy (a w zasadzie nie
    > tylko i nie w pierwszej kolejności) od zamożności.

    Oczywiście, że zależy.
    Tak samo jak poparcie dla katolicyzmu/chrześcijaństwa.
    Im mniej zamożności, im mniejsze wykształcenie, tym większe poparcie.
    Oczywiście, wśród bogatych i wykształconych też tacy są, ale statystyki
    są jasne.

    > Warunkiem w przybliżeniu koniecznym jest urodzić się muzułmaninem.

    To tak jak z katolikami.
    Gdy katoliccy Polacy pracujący w kraju muzułmańskim urodzą dziecko, to
    dziecko raczej też zmanipulują katolicko, a nie muzułmańsko.

    > A potem masz dodatkowe kryteria, że jak ktoś w życiu do czegoś doszedł to raczej mu
    > szariatem nie pod drodze.

    No. To tak jak z z każdą inną religią.

    Czyli problem nie jest z taką, czy inną wiarą, tylko z
    gównowynagrodzeniem za pracę i brak edukacji (albo środków na edukację
    za gównopłacę). I przekazywanie tego z pokolenia na pokolenie.
    Bieda jest "dziedziczna" nie bez powodu.

    A szury miały rację.
    PS- i konfederosja.
    Piotr

  • 295. Data: 2024-10-26 14:10:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.10.2024 o 13:10, Kviat pisze:
    > Więc czego nie rozumiesz?
    > Dziecko drogie, równe zaspakajanie potrzeb, to zupełnie coś innego, niż
    > równe traktowanie.

    Cieszę się, że się tu zgadzamy.

    > Ale nie wsadzą mnie do "przejściowego" obozu (niemal więzienia), albo
    > nie wypierdolą za granicę?

    Za granicę, to jak nielegalnie się wdzierają do nas. A obóz przejściowy,
    jak są nielegalnie w naszym kraju. Powinni być za granicą i czekać na
    decyzję.

    > No, bo jak biały prawilny biały obywatel kradnie z głodu, to problemu
    > nie ma.

    Zupełnie w złym miejscu kładziesz "środek nacisku". Większość "białych"
    żyje w miarę normalnie. Pracuje. Zarabia. Żyje. Nie musi kraść. Jakbyśmy
    takiego obcokrajowca po przyjęciu wniosku o prawo pobytu po prostu
    wypuścili na ulicę, to niby z czego miałby on żyć? Języka nie zna. Pod
    mostem będzie spał? Co będzie jadł? No nie można go na równi traktować z
    Polakiem, który ma jakiś dom czy pracę. Polak, jak nie ma co jeść, to
    jeszcze jest pomoc społeczna, ale obcokrajowiec jej nie dostanie.
    Spróbuj to ogarnąć, zamiast troszczyć się o moje zdrowie.

    Równe traktowanie, to właśnie wywalenie za granicę i niech sobie tam
    czeka na decyzję. Prawo wjazdu, albo nie. Bo na Białorusi mu się nic nie
    dzieje. Oczywiście Białoruś w swoim dobrze pojętym interesie nie powinna
    ich wpuszczać bez dopełnienia formalności, ale to już sprawa Białorusi.
    Natomiast to, ze Białoruś chce się pozbyć problemu nie oznacza, że my
    mamy obowiązek dbania o tego człowieka.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 296. Data: 2024-10-26 14:19:12
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.10.2024 o 06:51, Shrek pisze:

    > Walczysz ze swoimi wyobrażeniami na temat tego co inni myślą.

    Ty walczysz z "a kwiatek napisał", chodź tego nie napisał, ale ty
    napisałeś, że napisał.

    Szrek napisał, że kwiatek nazwał go szurem i antyszczepionkowcem, choć
    kwiatek tak go nigdy nie nazwał, ani tego nie napisał. No nie napisał...
    ale szrekowi się wydawało, że z tego co napisał, to tak wynika, więc...
    kwiatek go nazwał szurem i antyszeczepionkowcem.
    I będzie do usranej śmierci twierdził, że kwiatek go nazwał szurem.

    Szrek napisał, że kwiatek napisał, że każdy kto chodzi na strzelnicę to
    faszysta, choć kwiatek tego nigdy nie napisał, ale szrekowi się
    wydawało, że z tego co kwiatek napisał wynika, że każdy kto chodzi na
    strzelnicę to faszysta, chociaż nichuja z tego co napisał kwiatek tak
    nie wynika.
    I będzie do usranej śmierci twierdził, że kwiatek twierdzi, że każdy kto
    chodzi na strzelnicę to faszysta.

    I tak do zajebania...
    I jak tu z takim kimś normalnie dyskutować?

    A szury miały rację.
    PS- i konfederosja.

  • 297. Data: 2024-10-26 16:18:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2024 o 14:19, Kviat pisze:

    > Ty walczysz z "a kwiatek napisał", chodź tego nie napisał, ale ty
    > napisałeś, że napisał.

    Napisał, napisał. Piszesz, że nie traktujemy ich równo, choć traktujemy.
    No to pytam jak mamy traktować?

    > Szrek napisał, że kwiatek napisał, że każdy kto chodzi na strzelnicę to
    > faszysta,

    Inaczej - napisałeś że normalni ludzie tam nie chodzą z dziećmi bo tam
    są faszyści. Podsumujmy - poszedłem na strzelnicę i tam się znajduję. A
    na strzelnicy normalnych nie ma za to są faszyści. Kim według ciebie
    jestem skoro znajduje się na strzelnicy gdzie nie ma normalnych ludzi za
    to są faszyści?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 298. Data: 2024-10-26 16:22:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2024 o 14:04, Kviat pisze:

    > Oczywiście, że zależy.
    > Tak samo jak poparcie dla katolicyzmu/chrześcijaństwa.
    > Im mniej zamożności, im mniejsze wykształcenie, tym większe poparcie.

    I jak ktoś się urodził biedny w Jemenie to zostanie katolikiem? No nie -
    więc zamożność to dalsze kryterium.

    > To tak jak z katolikami.

    No widzisz... No i co? Fakt jest faktem.

    > Gdy katoliccy Polacy pracujący w kraju muzułmańskim urodzą dziecko, to
    > dziecko raczej też zmanipulują katolicko, a nie muzułmańsko.

    Raczej - dlatego "urodzenie" napisałem w cudzysłowie - odnosi się do
    tego w jakim środowisku się urodzisz a nie miejsca urodzenia.

    > No. To tak jak z z każdą inną religią.

    Z grubsza. Więc się zgadzamy? Czy islam jest jakiś wyjątkowy?:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 299. Data: 2024-10-26 23:59:21
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-26 o 14:19, Kviat pisze:

    > I tak do zajebania...
    > I jak tu z takim kimś normalnie dyskutować?

    cyt
    Zagraniczni wykwalifikowani pracownicy nie chcą przyjeżdżać do Niemiec.
    Dzięki wprowadzonej w czerwcu nowej karcie rząd chce ich przyciągnąć
    więcej. Jednak zainteresowanie jest niskie.

    Szef berlińskiej policji Barbara Slowik o imigracji: ,,Uważam, że
    osiągnięto granicę możliwości".
    Ekspert lewicy ds. bezpieczeństwa: ,,Wypowiedzi te mają bardzo
    niebezpieczny ton, sugerujący, że przemoc wśród młodych ludzi to
    wyłącznie problem imigrantów"

    Oto ,,szwedzkie" dzieci-żołnierze rekrutowani do przestępstw w Danii w
    tym zabójstw na zlecenie. Teraz sądzonych jest dwóch z nich, Leandro De
    Jesus Ramos i Davud Skrijelj, obaj 16-letni. Media nazywają ich
    Szwedami, ale obaj mają pochodzenie imigranckie

    Wiedeń. W stolicy Austrii 76% uczniów gimnazjów nie mówi po niemiecku w
    domu ani poza szkołą. W niektórych dzielnicach jest to 90%-95%. Spośród
    26 816 wiedeńskich gimnazjalistów jedynie 8479 posługuje się językiem
    niemieckim jako językiem potocznym.

    Niemcy. Kilonia kapituluje przed Cyganami. Pierwsi uchodźcy w 2015 r.
    zostali powitani ,,poczęstunkiem i balonami". Teraz nawet lewacy o dobrym
    serduszku mają dość codziennego terroru.

    Włochy. W latach 2018-2023 czyli w ciagu pięciu lat we Włoszech 11 141
    kobiet zostało zgwałconych przez cudzoziemców w tym 4231 przez
    nielegalnych imigrantów.

    Dej zasiłek
    Z listy osób ubiegających się o dotacje na pomoc w wynajmie mieszkania w
    2024 r. opublikowanego przez rząd Wysp Kanaryjskich wynika, że
    zdecydowana większość to Arabowie. Pierwsze hiszpańskie nazwisko pojawia
    się na miejscu 52. Na 181 Hiszpanów jest 33.

    etc
    https://x.com/delestoile

  • 300. Data: 2024-10-27 00:37:24
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-26 o 14:04, Kviat pisze:
    > Oczywiście, że zależy.

    Polacy i niemcy też gwałco.

    Morderstwo, rabunek, przestępstwa seksualne: Niemcy padają ofiarami
    migrantów znacznie częściej niż odwrotnie. Liczba przestępstw
    seksualnych wzrosła z 46 800 w 2013 do ponad 126 000 w 2023. FAZ wzywa
    teraz do omówienia ,,kulturowego wpływu migrantów".

    Skojarzenia/pokuta
    Bundesrepublika uprawia numecogię. W Kraju Saary weszło w życie nowe
    rozporządzenie dotyczące przydziału tablic rejestracyjnych. Urzędy
    zostały poinstruowane, aby nie przydzielać niektórych kombinacji znaków,
    takich jak "AH 18", "AH 88", "HH 18" i "HH 88". Od 1957 roku istnieje
    ogólnokrajowe rozporządzenie, które zabrania przydzielania tablic
    rejestracyjnych z kombinacjami liter "KZ", "SA" i "SS"

    Pont-de-Claix k/Grenoble. 84-latka padła ofiarą gwałtu w swoim
    mieszkaniu w środę wieczorem. Otworzyła drzwi nieznanemu "młodemu
    człowiekowi", ok. 25 lat, który obezwładnił ją pod groźbą noża i
    zgwałcił. Uciekł zabierając biżuterię i kartę bankową

    Szwedzkie Centrum Danych Materiałów Wybuchowych stwierdziło, że użycie
    granatów ręcznych przez gangi wzrosło w 2024 r. ponad dwukrotnie w
    porównaniu z rokiem ubiegłym. Celem zamachów sa mieszkania, w których
    mieszkają rywalizujący ze sobą gangsterzy lub ich krewni.

    Niemcy. 180 tys. euro miesięcznie dla właściciela hotelu, by przyjął
    azylantów. Wysokie i bezpieczne dochody z wynajmu, a koszty remontów
    pokrywa miasto: kwaterunek dla imigrantów to lukratywny biznes. Państwo
    i gminy wydają na to dziesiątki mld euro z podatków

    Niemcy. Monachium. Sprzedawcy owoców i kasztanów na Karlsplatz są
    zdesperowani i czują się zagrożeni z powodu rozpanoszonych band młodych
    imigrantów. Obawiają się o swój biznes: ,,Klienci boją się wycągnąć portfel".

    ?? "Clermont-Ferrand jest jak Marsylia, tylko mniejsza." W niegdyś
    spokojnej stolicy Owernii dilerzy działają w biały dzień i w samym
    centrum. Prokurator: "Kiedyś dilerzy byli dyskretni, teraz mamy do
    czynienia z prawdziwą armią, która niczego się nie boi"

    ?? Dżanat, turystyczne miasto na Saharze. W piątek 11 października
    turystka ze Szwajcarii siedziała w kawiarni, gdy rzucił się na nią
    osobnik z nożem i poderżnął jej gardło krzycząc ,,Allah Akbar". Ujęli go
    świadkowie. Władze Algierii milczały przez 10 dni.

    ?? Paryż. 20-letniej studentce, adeptce sztuk walki, udało się obronić
    przez gwałcicielem, który zdążył zerwać z niej ubranie zanim dostał kopa
    w jaja. Algierczyk, we Francji od stycznia, nie trafi do więzienia.
    Dostał rok w zawiasach i rok warunkowego.

    https://x.com/delestoile