    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: imigranci
    Date: Sat, 26 Oct 2024 16:22:31 +0200
    <veq3l7$8hn$10@news.chmurka.net> <3W0QO.61217$L1ba.49805@fx14.ams1>
    <veravu$mkl$2@news.chmurka.net> <LlhQO.8840$ALMc.1717@fx01.ams1>
    <vesnr2$e9u$2@news.chmurka.net> <N4mQO.61221$L1ba.58935@fx14.ams1>
    <vevi07$ev1$3@news.chmurka.net> <uoMQO.78486$3UEf.77210@fx06.ams1>
    <vf0fts$hj5$2@news.chmurka.net> <4_XQO.27108$i9de.5024@fx04.ams1>
    <vf24dd$35o$1@news.chmurka.net> <AS1RO.96213$Xx4a.76157@fx11.ams1>
    <vf2gqn$aob$1@news.chmurka.net> <KqgRO.61244$L1ba.52560@fx14.ams1>
    <vf4kdm$1mo$2@news.chmurka.net> <dEWRO.100918$lZG8.47402@fx09.ams1>
    <vf9u1f$lat$1@news.chmurka.net> <7OgSO.105350$Xx4a.31672@fx11.ams1>
    <vfck96$520$4@news.chmurka.net> <lDlSO.36833$FIff.29932@fx02.ams1>
    <o2z7hhdl83zg$.1nezgsardoh0d$.dlg@40tude.net>
    <VSYSO.48104$FIff.43059@fx02.ams1> <vfhskt$26n$1@news.chmurka.net>
    <GM_SO.140187$1RXf.88733@fx07.ams1> <vfhu3m$26n$3@news.chmurka.net>
    <vfils8$3n86d$1@dont-email.me>

    W dniu 26.10.2024 o 14:04, Kviat pisze:

    > Oczywiście, że zależy.
    > Tak samo jak poparcie dla katolicyzmu/chrześcijaństwa.
    > Im mniej zamożności, im mniejsze wykształcenie, tym większe poparcie.

    I jak ktoś się urodził biedny w Jemenie to zostanie katolikiem? No nie -
    więc zamożność to dalsze kryterium.

    > To tak jak z katolikami.

    No widzisz... No i co? Fakt jest faktem.

    > Gdy katoliccy Polacy pracujący w kraju muzułmańskim urodzą dziecko, to
    > dziecko raczej też zmanipulują katolicko, a nie muzułmańsko.

    Raczej - dlatego "urodzenie" napisałem w cudzysłowie - odnosi się do
    tego w jakim środowisku się urodzisz a nie miejsca urodzenia.

    > No. To tak jak z z każdą inną religią.

    Z grubsza. Więc się zgadzamy? Czy islam jest jakiś wyjątkowy?:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!