  • 1. Data: 2007-08-14 07:01:43
    Temat: ile moge zarobic
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, ile moge zarobic przy rencie z MSWIA w wysokosci 3136netto,
    skonczylem studia dostalem atrakcyjna prace w ktorej otrzymuje 2136 brutto +
    maksymalne premie co miesieczne 1400zl brutto.

    wiem ze bylo ale nie moglem znalesc
    dziekuje slicznie za opodowiedz

  • 2. Data: 2007-08-14 07:47:02
    Temat: Re: ile moge zarobic
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Daj spokój 3000 ci mało ?
    Daj zarobić innym

  • 3. Data: 2007-08-14 07:55:36
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia 14-08-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
    wówczas przez agenta o pseudonimie 'mz' słowa
    spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

    > Daj spokój 3000 ci mało ?
    > Daj zarobić innym

    Pochwalić się chciał - powinna Ci szczęka opaść, że dostaje do ręki 5565 zł
    miesięcznie (renta: 3136 zł + praca 1453 zł + premia 976 zł). A Ty sięgo
    pytasz, czy mu mało :)

    --
    TomaSz.
    vacation sig

  • 4. Data: 2007-08-14 08:01:35
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "TomaSz." <u...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > zł
    > miesięcznie (renta: 3136 zł + praca 1453 zł + premia 976 zł). A Ty sięgo

    moze i chcial sie pochwalic, ale ma siedziec w domu i tv ogladac/gazety
    czytac/ryby lowic jesli jest zdolny do pracy i chce sie spelnic w jakiejs
    dziedzinie?

  • 5. Data: 2007-08-14 08:21:21
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    A czy inni którzy też potrafią to co "on" mają siedzieć w domu bo nie mają
    znajomości ?
    Pisze "on" co nie tyczy sie tylko tej osoby ale ogólnie wszystkich którzy
    pobieraja wysokie renty lub emerytury i dodatkowo dorabiaja u kolegów.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-08-14 08:36:46
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    Niechcialem sie pochwalic ale chcialem napisac moje pytanie dokladnie aby
    otrzymac dokladna odpowiedz, niektorzy wola pieniadze a niektorzy wola
    rodzine mi pozostaly tylko pieniadze......
    komentarze wasze sa zbedne prosze tylko o odpowiedz

  • 7. Data: 2007-08-14 08:53:27
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rodzine mi pozostaly tylko pieniadze......
    > komentarze wasze sa zbedne prosze tylko o odpowiedz

    spokojnie taki są grupy ;)

  • 8. Data: 2007-08-14 10:12:29
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "bartek" <f...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > rodzine mi pozostaly tylko pieniadze......
    > komentarze wasze sa zbedne prosze tylko o odpowiedz
    Coz taki urok news grup, ze nie zawsze ludzie pisza to o co sie ich prosi.
    Nie podoba sie, zawsze mozesz isc do adwokata/radcy i mu zaplacic. Stac Cie
    chyba.

    Daniel

  • 9. Data: 2007-08-14 10:25:06
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia 14-08-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
    wówczas przez agenta o pseudonimie 'bartek' słowa
    spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

    > komentarze wasze sa zbedne prosze tylko o odpowiedz

    No to najprościej po odpowiedź zwrócić się do organu, który wypłaca Ci
    rentę - oni doskonale będą wiedzieć, po przekroczeniu jakich zarobków
    przestaną płacić Ci rentę (lub ją obniżą, czy co tam innego jeszcze
    zrobią).

    --
    TomaSz.
    vacation sig

  • 10. Data: 2007-08-14 10:58:43
    Od: "AdamW" <A...@h...com>

    > Pochwalić się chciał - powinna Ci szczęka opaść, że dostaje do ręki 5565
    > zł
    > miesięcznie (renta: 3136 zł + praca 1453 zł + premia 976 zł). A Ty sięgo
    > pytasz, czy mu mało :)

    Tak w sumie to nie jest duzo. Nie jestem zwiazany w zaden sposob z zawodami
    prawniczymi tym bardziej sie dziwie ze zdziwienia tych co sa związani. Chyba
    ze tu wypowiadają się laicy.

    pozdr