  • Data: 2002-07-02 09:11:15
    Temat: hipoteka - podział sumy z egz. z nieruch.
    Od: "Tmk" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stan faktyczny:
    -przysługuje mi wierzytelność zabezpieczona hipoteką,
    -wierzytelność nie jest wymagalna,
    -hipoteka ma pierwszeństwo

    Inny wierzyciel (niehipoteczny) mojego dłużnika prowadzi egzekucję z tej
    nieruchomości.

    Co muszę zrobić aby wziąć udział w sumie uzyskanej z egzekucji.

    Czy wystarczy wystapić z takim wnioskiem do sądu, czy też wypłacą mi gotówkę
    z urzędu. Może powienienem pozwać mojego dłużnika w odrębnym postępowaniu a
    następnie przyłączyć się do egzekucji?