eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu › [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.c
    om!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer03.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlanti
    s.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "LEHKO" <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
    Date: Thu, 21 Jan 2010 09:43:44 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <hj94a4$opk$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: afaq81.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1264063620 25396 95.49.16.81 (21 Jan 2010
    08:47:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Jan 2010 08:47:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 100120-1, 2010-01-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Original-Bytes: 2183
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:624138
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Posiadam komputer przenosny, w ktorym uszkodzil sie dysk twardy tzn. nie byl
    widoczny, a ze komputer posiadal jeszcze wazna gwarancje wiec, zadzwonilem
    do producenta, kazali mi wyslac kopie faktury zakupu, wiec tak zrobilem. Na
    drugi dzien przyjechal kurier z wlasnym pudelkiem zapakowal go i lapek
    pojechal do serwisu. Teraz dzwoni do mnie kobieta i mowi ze lapek ma
    peknieta matryce i tego nie usunal w ramach gwarancji tylko za odplata.
    Wyslala mi maila ze zdjeciem zbitej matrycy oraz tresc: " Po otrzymaniu
    Panskiego urzadzenia pragniemy poinformowac, iz zostala wykonana ekspertyza
    poprzedzajaca jego naprawe. Ustalenia w niej zawarte nie pozwalaja na
    dokonanie bezplatnej naprawy objetej standardowa gwarancja ##. W zwiazku z
    tym, aby wykonac naprawe, niezbedna jest Pana/Pani pisemna zgoda na wycene
    naprawy urzadzenia."

    Telefonicznie powiedzialem ze powinni otworzyc paczke przy kurierze i ew.
    spisac protokul szkody, ale mi odpowiedziala, ze na pudelku nie widac sladow
    uszkodzen. Co dalej czynic wszechwiedzaca gvrupo? :-)

    Pozdrawiam
    LEHKO



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1