eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
  • Data: 2010-01-21 08:43:44
    Temat: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
    Od: "LEHKO" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Posiadam komputer przenosny, w ktorym uszkodzil sie dysk twardy tzn. nie byl
    widoczny, a ze komputer posiadal jeszcze wazna gwarancje wiec, zadzwonilem
    do producenta, kazali mi wyslac kopie faktury zakupu, wiec tak zrobilem. Na
    drugi dzien przyjechal kurier z wlasnym pudelkiem zapakowal go i lapek
    pojechal do serwisu. Teraz dzwoni do mnie kobieta i mowi ze lapek ma
    peknieta matryce i tego nie usunal w ramach gwarancji tylko za odplata.
    Wyslala mi maila ze zdjeciem zbitej matrycy oraz tresc: " Po otrzymaniu
    Panskiego urzadzenia pragniemy poinformowac, iz zostala wykonana ekspertyza
    poprzedzajaca jego naprawe. Ustalenia w niej zawarte nie pozwalaja na
    dokonanie bezplatnej naprawy objetej standardowa gwarancja ##. W zwiazku z
    tym, aby wykonac naprawe, niezbedna jest Pana/Pani pisemna zgoda na wycene
    naprawy urzadzenia."

    Telefonicznie powiedzialem ze powinni otworzyc paczke przy kurierze i ew.
    spisac protokul szkody, ale mi odpowiedziala, ze na pudelku nie widac sladow
    uszkodzen. Co dalej czynic wszechwiedzaca gvrupo? :-)

    Pozdrawiam
    LEHKO



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1