eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu › Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
  • Data: 2010-01-21 23:14:36
    Temat: Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michał Gut pisze:
    > w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz,
    > wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli
    > obudowa matrycy (czyli zewnetrzna czesc laptopa)jest cala to nie moglo to
    > sie stac w transporcie, tylko przy wypakowywaniu jakic cep od nich walnal
    > czyms w matryce.

    Znam przypadek laptopa na którego nadepnięto - na zamkniętego od strony
    ekranu. Obudowa nienaruszona, a ekran pęknięty.

    Zresztą oglądanie zdjęć niczego tu nie wyjaśni - czegokolwiek by na ich
    podstawie nie ustalić, to nadal nie będzie dowodu że zrobiono to w
    serwisie, a nie przed wysłaniem.

    > wypadki sie zdarzaja i byc moze probuja sie wyslizgac z
    > odpowiedzialnosci za zbita matryce.

    Pewnie tak.
    Pytanie jakie było to pudełko - jeżeli zwykły karton na wymiar laptopa,
    to mógł zostać zgnieciony (choćby właśnie nadepnięty) i śladów może nie
    być ani na pudełku, ani na obudowie.

    Jeżeli jakieś zabezpieczone - styropianowe czy coś, to raczej nie ma
    szans. Żeby uszkodzić laptopa w transporcie, to pudełko trzeba by tak
    zmasakrować, że odbierający od razu nabrałby podejrzeń.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1