eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja - obowiązki sprzedającegogwarancja - obowiązki sprzedającego
  • Data: 2010-11-26 10:14:55
    Temat: gwarancja - obowiązki sprzedającego
    Od: Zygmunt <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kupilem przedmiot w sklepie internetowym (kołowrotek wędkarski), ktory w
    opisie ma: "2 lata gwarancji".

    Otrzymałem go, ale:
    - w przesyłce nie było dokumenty gwarancji (karta gwarancyjna lub cos
    takiego), a więc nic co by formalnie stwierdzało "na co producent daje
    gwarancji", "na jakich zasadach" i "na jak długo".
    - nie było instrukcji obsługi. Dość czesto w gwarancji jest takie
    zdanie, że sprzęt nalezy użytkować zgodnie z instrukcją obsługi -
    inaczej gwarancja traci wazność. Czy jesli nie mam instrukcji (ani zasad
    gwarancji, które by określały jakie awarie podlegaja naprawie
    gwarancyjnej) to moge kołowrotek uderzyc młotkiem i domagac się naprawy?
    - w przesyłce nie było paragonu (czy to jest dopuszczalne?).

    Poprosiłem o wyjasnienie sprzedawce:
    nie dają dokumentu gwarancji . Gwarancja jest realizowana na podstawie
    paragonu który zostanie mi przesłany. Pan dodał, że na przysżłość mam
    się od razu dopominac o paragon, gdyz domyślnie go nie wysyłają. W
    kwestii instrukcji obsługi Pan nie umiał mi powiedziec nic ponad to, że
    "powinna być", a skoro jej nie ma to nie dosle mi innej, gdyz takiej nie
    ma. Podsumowaniem rozmowy było abym odesłał sprzęt gdyż oni nie są w
    stanie sprostac moim "wymogom".

    Jak to jest z ta gwarancją i paragonem?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1