eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodługi czas realizacji reklamacji - laptop HP › gwarancja = NIC NIE WARTY KWITEK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.glorb.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.goo
    gle.com!m7g2000cwm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "Gallangher" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja = NIC NIE WARTY KWITEK
    Date: 13 Nov 2006 02:32:58 -0800
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 25
    Message-ID: <1...@m...googlegroups.com>
    References: <1...@i...googlegroups.com>
    <a...@z...router>
    <1...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.204.20
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1163413983 20259 127.0.0.1 (13 Nov 2006 10:33:03 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Nov 2006 10:33:03 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <1...@k...googlegroups.com>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1;
    SV1),gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.0 ZECISA
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: m7g2000cwm.googlegroups.com; posting-host=212.160.204.20;
    posting-account=_7pZRA0AAACd9Pss6TTJz7qzqCT3YcMH
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:425937
    [ ukryj nagłówki ]

    wiec tak.

    ponieważ sprzet jest w serwisie - nie u sprzedawcy Rerazlizuję moje
    prawa z tytułu gwarancji. Nie obowiązują ich więć jakiekolwiek
    ustawowe terminy. Karta gwarancyjna jest święta.
    Jezeli nie ua im się naprawić przez 14 dni - trudno :P tak jak ktoś
    napisał - można czekać pół roku.
    Żadnej opcji z wyminą na nowy nie ma - moge liczyć najwyżej na
    "regenerowany" ale to i tak jest nierealne bo oni upierają się
    naprawiać.

    Babka z HP powiedziała, ze 2 z 3 części zakwalifikowanych do wymiany
    udało się jej zloklalizować (kiedy będą w polsce - nikt nie wie).
    O trzeciej nikt nic nie wie.
    Zarządałem zwrotu paczki z informacją jakie elementy zostały
    zakwalifikowane do wymiany. Ile czasu sprzet był u nich, informacji o
    przedłużonym czasie gwarancji kiedy mieli go w serwisie.
    Odbieram paczkę od kuriera i odrazu zawożę do sklepu - niech oni z
    nimi walczą!

    nie mam siły na nich.
    może źle robię bo (może) za kilka dni miałbym, ten komputer z
    powotem, ale nie mam ochoty wydzwaniać do nich żeby się dowiedzieć,
    ze ze NIC NIE WIEDZĄ :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1